ذره

می گفت پیشش که رفتید اسم آقاشون رو نیارید چون دلش می گیره و گریه می کنه...

باور کنیدما هم وقتی مفاتیح رو باز می کنیم و اعمالش رو می خونیم،دلمون می گیره و...

آخه نوشته تو این ماه زیارت آقاتون فراموش نشه...

ساده می گم خیلی زود زود دلم براتون تنگ میشه...درست همون وقتی که دارم دعای وداع رو می خونم.

دوست دارم در این ماه زیارت تون... ماه رجب...با چشمانم به زیارتتون بیایم... 

خیلی دلتنگ تون هستم....خیلی...

.
.
.
سلام بر تو و بر ماه زیارت تو...
زیارت رجبیه...
دریافت 
 ترجمه فارسی زیارت:
...هفتم:و نیز شیخ از جناب ابو القاسم بن روح رضى الله عنه که نایب خاص حضرت صاحب الامر(عج)است روایت کرده:که فرمود: در ماه رجب در هر زیارتگاهى از زیارتگاه هاى شریف که باشى به این زیارت صاحب مزار را زیارت کن.پس چون وارد حرم مى‏ شوى بگو:...
سپاس خدا را که ما را در ماه رجب در محضر اولیایش حاضر کرد،و آنچه را که از حق ایشان بر ما فرض بود واجب‏ فرمود،و درود خدا بر محمّد برگزیده خدا،و جانشینان پرنجات بخش،خدایا!چنان‏که ما را به محضر ایشان حاضر نمودى،به وعده آنها در حق ما وفا کن،و ما را به جایگاه ورود آنان و فیض وجودشان وارد فرما،بى ‏آنکه از ورود به خانه همیشگى و بهشت جاوید رانده شویم،و سلام بر شما،من به قصد شما آمده ‏ام و در خواهش و حاجتم به شما تکیه کردم،حاجتم آزادى‏ ام از دوزخ و جاى گرفتن در کنار شما در خانه ابدى است،هرماه با پیروان نیکوکارتان،و سلام بر شما به خاطر شکیبایى ‏تان،چه نیکوست این خانه آخرت،من خواهنده و آرزومند شمایم در آنچه اختیار و تغییرش به دست شماست. تنها«به وسیله شما»شکستگى جبران شود و بیمار درمان پذیرد،
و آنچه را رحم‏ ها بیفزاید و کم کنند انجام پذیرد،من به راز شما ایمان دارم‏ و به گفتارتان تسلیمم،و خدا را به شما سوگند مى‏ دهم در اینکه از حرم شما بازگردم به همراه حاجاتم و رواشدن آنها و به امضا رسیدن شان و موفقّانه برآمدن شان و دور شدن سختى‏ هاى آنها و به همراه کارهایم نزد شما و اصلاح آنها،و سلام بر شما سلام وداع کننده‏اى حوایجش‏ را به شما سپرده،از خدا مى ‏خواهد دوباره به سوى شما بازگردد،و راهش با جانب شما قطع نشود،و اینکه خدا مرا برگرداند از محضر شما به بهترین وجه و با دستى پر،به جایى سرسبز،و زیستگاهى خوش و گسترده و راحت و آسوده،تا رسدن‏ مرگ و بهترین سرانجام،و جایگاهى در ناز و نعمت ازلى،و زنگى آینده ابدى،و خوردنی هاى مداوم،و نوشیدن شراب طهور،و آب گوارا،نوشیدن چند بار و یکبار،که از نوشیدنش خستگى و ملالى دست ندهد و رحمت خدا و برکات و تحیّاتش بر شما،تا بازگشتم به محضر شما،و رستگارى در حکومتتان،و محشور شدن در زمره شما،و رحمت خدا و برکت و درودها و تحیّاتش بر شما،و او ما را بس است و نیکو وکیلى است.

نظرات  (۶۸)

  • lمحمد حسین تقوایی
  • ای کعبه دلربای دل ها ، مشهد
    ای از تو رهی به عرش اعلا مشهد
    از عشق تو یا ضامن آهو هر روز
    با پای دل از فسا روم تا مشهد

    چشم مرا پیاله خون جگر کنید

    هر وقت تر نبود به اجبار تر کنید

    من کمتر از گدای شب جمعه نیستم

    خانه به خانه دست مرا در به در کنید

    بدکاره ها به نیمه نگاهی عوض شدند

    ما را فضیل فرض کنید و نظر کنید

    این تحبس الدعا شدنم از مرگ بدتر است

    فکری برای این نفس بی اثر کنید

    العفو گفتنم که به جایی نمی رسد

    ذکر علی علی مرا بیشتر کنید

    در میزنیم و هیچ کسی وا نمی کند

    پس زودتر امام رضا را خبر کنید...

    ممنون از انتخاب دعا ومطلب زیبا ...
    سلام و سپاس

    هم صوت و هم عکس دانلود شدن...

    اجرکم عندالله
    زیارت نصیبمان.
    التماس دعا
    هر دلی آمد کنار تو از اینجا برنگشت
    گرچه مجنون بود... اما سوی لیلا برنگشت

    یک نفر میخواست با گنبد نظر بازی کند
    جلد شد... دیوانه شد... دیوانه اما برنگشت

    زائری که هیچ همراهی به جز اشکش نداشت
    بعد از اینکه اشک ها را ریخت تنها برنگشت

    در کنارت مثل یک ماهی درون آب بود
    بی تو بودن را نفهمید آخرش، تا برنگشت

    صبح، بیماری دخیل پنجره فولاد شد...
    تو شفا دادی... ولی آخر سروپا برنگشت

    دوستم را اولین باری که آوردم حرم
    تا دم ِ برگشت با ما بود... با ما برنگشت

    راستی آقا همان آهو که ضامن بوده ایش
    آخرش برگشت پیش مادرش یا برنگشت؟!
    السلام علیک یا علی بن موسی الرضا المرتضی....
    اللهّمَ صَلّ عَلی عَلی بنْ موسَی الرّضا المرتَضی الامامِ التّقی النّقی و حُجّتکَ عَلی مَنْ فَوقَ الارْضَ و مَن تَحتَ الثری الصّدّیق الشَّهید صَلَوةَ کثیرَةً تامَةً زاکیَةً مُتَواصِلةً مُتَواتِرَةً مُتَرادِفَه کافْضَلِ ما صَلّیَتَ عَلی اَحَدٍ مِنْ اوْلیائِکَ

    تویی که ضامن آهویی
    منم که کمتر از آهویم...

    صلی الله علیک یا علی بن موسی الرضا
    چه فکر می کردند و چه شد!

    یکی از تعهدات 5+1 به ایران در توافق ژنو، «توقف تلاش برای کاهش فروش نفت ایران» بود اما به تازگی آژانس بین المللی انرژی اعلام کرده که در دو ماه گذشته به طور قابل ملاحظه ای صادرات نفت ایران کاهش یافته و به میزان قبل از انعقاد توافق ژنو بازگشته است.

    جالب اینکه «توقف تلاش غرب برای کاهش فروش نفت ایران» یکی از بزرگترین امتیازهای 9 گانه آمریکا و اتحادیه اروپا به ایران محسوب می شد که در قبال 27 تعهد ایران به طرف مقابل باید انجام می شد!

    با این اوصاف مشخص می شود که یکی دیگر از امتیازات بزرگ! آمریکا به ایران در عمل چه اندازه «پوچ و دروغ» بوده است چرا که اساسا مفهوم «تعهد 1+5 برای توقف تلاش های قبلی جهت کاهش فروش نفت ایران» یک تعبیر بسیار کلی و غیر قابل اندازه گیری است و اکنون که فروش نفت ایران کاسته شده و به میزان قبل از توافق ژنو بازگشته است، ایران هیچ شکایتی نسبت به این مساله نمی تواند ابراز کند چرا که:
    اولاً طرف مقابل می تواند صورت مساله را به راحتی پاک کرده و مدعی شود کاهش فروش نفت ایران در دو ماه گذشته ربطی به تلاش های آمریکا نداشته است.
    ثانیاً: در صورت پذیرش این موضوع نیز می تواند ادعا کند «توقف تلاش برای کاهش نفت ایران» منحصر به همان ماه اول اجرای توافق ژنو بوده و بعد از آن آمریکا و اتحادیه اروپا ترجیح داده اند بار دیگر تلاش خود را برای کاهش فروش نفت ایران از سر بگیرند چرا که در متن اصلی توافق ژنو هیچ قید زمانی برای این مساله مشخص نشده بود.

    لذا جا دارد بار دیگر یادی کنیم از جمله تاریخی دکتر حسن روحانی در 24 دی 1392:

    می دانید توافق ژنو یعنی چه؟ یعنی تسلیم قدرت های بزرگ در برابر ملت بزرگ ایران!
    گر رضا(ع) هشت و جواد(ع) نُه باشد،
    بگذارید که هَشتَم گرو نُه باشد…
    تا حالا دقت کردید دولتمردان تدبیر و امید تو هرجمله ای دو بار میگند " مقام معظم رهبری "؟؟؟
    ...
    http://media3.afsaran.ir/siliVKxm.jpg

    مهر به دیدنت آمدم والا ن 8 ماه تمام شد.دلم سخت بهانه ت را گرفته.هوای گوهر شاد دارد.منی که کربلا طلب زیارت تو را داشتم والان باید 8 ماه بگذرد.من بد ولی تو که رئوفی!
    آقا گندم بریز برام
    به خدا کفترت میشم
    اگه تو یک نگام کنی
    رفیق سر به راه میشم
  • کنیز ولایی یوسف زهرا(عج)
  • دو هفته ایست که ظرف نباتمان خالیست
    و چای می خورم و حسرت خراسان را

    سلام بزرگوار

    اتفاقا من هم همش حواسم به این هست که نکند این ماه بی زیارتش تمام شود...
     الهی که نصیب شما و ما همه ی آرزومندان بشه زیارت بامعرفت.

    التماس دعا
    یا مهدی(عج)
    سلام.
    یهو دلتنگ شدم.
    یا رئوف
    سلام بر شما
    واقعا حرم امام رضا علیه السلام تنگ شدن هم داره...

    السلام علیک یا علی بن مو سی الرضا

    خدایا ما را پیرو امام رضا علیه السلام قرار ده . آمین
    اللهم عجل لولیک الفرج

    آری
    حاجتم آزادی از برزخ و جا گرفتن در کنار شما در خانه ی ابدی است.

    اگر خواندی
    یاد ما هم باش

  • فانوس جزیره ...
  • سلام بر امام رئوف ...
    یکی ازجمعه ها جان خواهد آمد
    به درد عشق درمان خواهد آمد
    غبار از خانه های دل بگیرید
    که بر این خانه مهمان خواهد آمد . . .
    اللهم عجل لولیک الفرج
  • سنا ♥عاشق مهدی فاطمه♥
  • یا مَنْ اَرْجُوهُ لِکُلِّ خَیْرٍ

     اى که براى هر خیرى به او امید دارم

     وَآمَنُ سَخَطَهُ عِنْدَ کُلِّ شَرٍّ

     و از خشمش در هر شرى ایمنى جویم

     یا مَنْ یُعْطِى الْکَثیرَ بِالْقَلیلِ

     اى که مى دهد (عطاى ) بسیار در برابر (طاعت ) اندک

    یا مَنْ یُعْطى مَنْ سَئَلَهُ

     اى که عطا کنى به هرکه از تو خواهد

    یا مَنْ یُعْطى مَنْ لَمْ یَسْئَلْهُ

     اى که عطا کنى به کسى که از تو نخواهد

    وَمَنْ لَمْ یَعْرِفْهُ

     و نه تو را بشناسد

     تَحَنُّناً مِنْهُ وَرَحْمَةً

     از روى نعمت بخشى و مهرورزى

    اَعْطِنى بِمَسْئَلَتى اِیّاکَ

    عطا کن به من به خاطر درخواستى که از تو کردم

    جَمیعَ خَیْرِ الدُّنْیا وَجَمیعَ خَیْرِ الاْخِرَةِ

     همه خوبى دنیا و همه خوبى و خیر آخرت را

    وَاصْرِفْ عَنّى بِمَسْئَلَتى

     و بگردان از من به خاطر همان درخواستى که از تو کردم

     اِیّاکَ جَمیعَ شَرِّ الدُّنْیا وَشَرِّ الاْخِرَةِ

     همه شر دنیا و شر آخرت را

    فَاِنَّهُ غَیْرُ مَنْقُوصٍ ما اَعْطَیْتَ

    زیرا آنچه تو دهى چیزى کم ندارد (یا کم نیاید) و

     وَزِدْنى مِنْ فَضْلِکَ یا کَریمُ

    بیفزا بر من از فضلت اى بزرگوار

    یا ذَاالْجَلالِ وَالاِْکْرامِ

    اى صاحب جلالت و بزرگوارى

    یا ذَاالنَّعْماَّءِ وَالْجُودِ

    اى صاحب نعمت و جود

    یا ذَاالْمَنِّ وَالطَّوْلِ حَرِّمْ شَیْبَتى عَلَى النّارِ

    اى صاحب بخشش و عطا حرام کن محاسنم را بر آتش دوزخ

    التماس دعا

  • سنا ♥عاشق مهدی فاطمه♥
  • مولای من ،


    کوچه های شهر بوی غربت گرفته خانه هایمان دیگر توان استقامت ندارند


    زمینیان به ستوه آمده اند روزها به بیقراری مبدل شده و زمان ،


     خواهان ایستادن است


    مولای من ،


    دنیا رنگ سیاهی گرفته مولا جان ، جواب قلب خسته ام را چه بدهم؟


    به چه زبانی باید درد دلم را با تو بگوییم؟


    می دانم که می آیی و من به امید آمدنت با سکوت ،


    دست به آسمان خدا بلند میکنم و میگویم :


    اللهم عجل لولیک الفرج
  • نازنین ابراهیمی فخاری
  • همیشه لحظه ی آخر که میشه
    دلم میخواد بازم اینجا بمونم
    آخه من کفتر جلد همینجام
    واسم سخته برم ازآشیونم
    .
    دیگه فرقی نداره زندباشم
    واسم اینجا بودن خیلی مهمه
    منم مجنون تو اما همیشه
    تو عشق وعاشقی لیلی مهمه

    شعر:ن.ابراهیی
    دلم گرفت!
    ممنون از بیت های دلنشین...
    ما رو هم دعا کنید.
    خدا اجازه؟

    سلام
    به روزم
    با احترام دعوتید

    ما هم زود زود دلتنگ یار می شویم... اللهم الرزقنا حرم...آمین

    حق حق مدد
    این چه چشمی است که اینقدر تجمل دارد
    زرد تندی که به خورشید تمایل دارد

    ای که از گنبد زرین تو میشد فهمید
    خم ابروی تو با عرش تداخل دارد
    بسم الله
    سلام علیکم
    خدا قوت
    با یک معجزه از قرآن منتظرتون هستم
    یا علی
  • کوچکترین منتظر
  • امام رضا علیه السلام:
    مومن کسی است که چون نیکی کند شاد گردد و چون بدی کند استغفار نماید.
  • زهرا(عشق بارون)
  • به دریای زندگی دل بزن و بدان صیدت،لطف خداست...
     سلامتیه اون پسری که...
    10سالش بود باباش زد تو گوشش هیچی نگفت...
    20سالش شد باباش زد تو گوشش هیچی نگفت....
    30سالش شد باباش زد تو گوشش زد زیر گریه...!!!
    .باباش گفت چرا گریه میکنی..؟
    گفت: آخه اونوقتا دستت نمیلرزید...!
    یا نور
    سلام بر شما

    گاهی دلم تنگ میشود که یک دعوت اساسی کنم دوستان خیاط خونه رو ...

    بفرمایید و کوک حضور بزنید !
    دل تنگ کوک مهرتان هستم 
  • وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
  • سلام

    ان شالله روزی همه ی دوستان بشه
    من که شدید دلم زیارت میخواد...

    سلام علیکم- ممنون از حضورتون.
    آپم
    قلمتان استوار
  • بنی الزهرا(س) ...
  • با سلام با سه مطلب بروزیم
    +یوم الحسرت
    + واجب همیشگی
    +به نام مادرم زهرا(س)
    منتظر شما و نظراتون هستیم
    ------------------------------------
    سلام.
    دعوتی بزرگوار

    سلام.
    دعوتی بزرگوار

    دوستم اومده از کــــربــلا

    بروزیم
    پاسبان حرم دل شده ام شب به شب / تا در این پرده جز اندیشه او نگذارم

    خدایا!

    نگاهمان را از غیر خودت بگردان و ما را نگران خودت بگردان

    **سید مهدی شجاعی**
    سلام...ان شاء الله قسمت بشه...یا علی ابن موسی الرضا(ع)

    با "إِنَّکَ أَنتَ التَّوَّابُ الرَّحِیمُ..."
    به روزم
    یازهرا(س)
    با این پستتون خیلی دلم هوای حرم امام رضا (ع) رو کرد ...
    ان شاء الله لایق باشیم تو این ماه به زیارت آقا مشرف شیم ...
    التماس دعا ...

    بسم الله النّور

    «یَا حَسْرَةً عَلَى الْعِبَادِ مَا یَأْتِیهِم مِّن رَّسُولٍ إِلاَّ کَانُوا بِهِ یَسْتَهْزِئُون –سورۀ مبارکۀ یس، آیۀ 30»

    چهارسال پیش جاهلان دین ستیز غربی که نه خدا را می شناسند ونه پیامبران خدا را، گرد هم آمدند و افکارو عقایدپوچ و بی اساس خود را روی هم ریختند.ماحصل این تلاش شبانه روزی برای افکندن انسانیت به چاه مذلت این شد که نوع عقب افتاده و منحطی از هجو و استهزاء به وجود آمد که نامش را کمدی مذهبی گذاشتند، پس از آن بود که حجم عظیمی از پویانمایی ها وکاریکاتورها وتوهین واستهزاء، دین و آیین و انبیای الهی را نشانه رفت و قهقهه های مست شیطان سرتاسر عالم را فراگرفت و پاکترین و موحدترین انسان های عالم را به سوگ نشاند.

    دراین میانه تنها قومی که این خطر را دریافت و پرچم آزادگی برافراشت امت اسلام بود. هم کیشان من و تو!

    ازهمان زمان بود که کافران خدانشناس به حقد و کینه ای که از مسلمانان در دل سیاهشان بود، امروز، 30 اردیبهشت، 20 May، را به عنوان Muhammad Day  روز جهانی اهانت و توهین به پیامبر اسلام(ص) نامیدند و سرکشانه و گستاخانه از هیچ کاری و هیچ راهی و هیچ حرمت شکنی فروگذار نکردند ،بلکه ذره ای از آتش کینه های هزار و چهارصدساله شان فرونشیند.

    باکی نیست برادر! این را هم بگذار به پای عهد دیرین شیطان!

    پیروان پیامبر رحمتی که بیست و سه سال دشنام را به سلام پاسخ می دهد و سنگ را با گل، توهین و اهانت را به دلجویی ، زخم را به مرهم ، جنگ را به صلح، جور و جفا را به عفو و گذشت، خوب می داند که با این عدۀ قلیل کفار و گردنکشان بی دین و ایمان چگونه رفتار کند!

    رجب است و حسین (ع) نور دیدۀ پیامبر(ص) عزم سفر شهادت کرده، راهی خانه خدا ست! ما که شیعۀ حسینیم ، وخوب می دانیم که این سیه روزی و گمراهی آخرالزمانی بشر از کدام شریعه آب می خورد!

    امروز بیا  فقط یک خط، یک جمله، یک واژه از پیامبرت بنویس! و در فضای مسموم مجازی به اشتراک بگذار!

    واااای نگین نگین که 2باره هوایی میشم
    انشاا.. انشاا... که امام رضا دعوت کنه
    خیلی دلم تنگ شده
    ممنون از ترجمه
    31 اردیبهشت روز خاصی است...
    وقتی با وضـو پشت کیبورد بنشینی  و بسم الله بگویی دستانت دیگر در اختیـار خودت نیست ..
    می شود وسیله ای برای نوشتنِ حرف حقی که باید گفته شود
    دیگر از گناه فاصله میگیری ،
    بوی نامحرم را نمی شنوی !.
    این وضو قدرتی به قلمت می دهد که قلب را سوراخ کند و به عمقش برود و به دل برسد جایی که فقط با حرف حق است که می لرزد ...
    چهار ستون دل که لرزید ، حرف حق کارش را کرده ..

    حالا دیگر نوبتِ دل است که وضو بگیرد ..
    بسم الله بگوید و پشت کیبورد بنشیند و دوباره مُوس را تکان دهد

    ----------------------

    سلام بر آقای قریب
    السلام علیک یا غریب الغربا
  • دختران آسمان
  • السلام علیک یا ضامن آهو
    انشا.....قسمت همه بشه که برن زیارت آقامون .مخصوصا کسایی که تا حالا نرفتن
    دعوتید
    السلام علیک یا علی بن موسی الرضا

    دست مرا بگیر ... مرا تا حرم ببر
    کار دلم بدون تو بالا گرفته است

    اللهم ارزقنا حــرم ...
    قفل هزارتوست دلی که راه نیافته بر حریمت ...
    راهم نداد در زیارت رجبش... به همین سادگی و ت ل خ ی .
  • محمد حسین تقوایی
  • به خدا عشق به رسوا شدنش می ارزد
    و به مجنون و به لیلا شدنش می ارزد

    دفتر قلب مرا وا کن و نامی بنویس
    سند عشق، به امضا شدنش می ارزد

    گر چه من تجربه ای از نرسیدن هایم
    کوشش رود به «دریا» شدنش می ارزد

    کیستم؟ باز همان آتش سردی که هنوز
    حتم دارد که به اِحیا شدنش می ارزد

    با دو دستِ تو فرو ریختنِ دم به دمم
    به همان لحظه ی برپا شدنش می ارزد

    دل من در سبدی، عشق به «نیل» تو سپرد
    نگهش دار، به «موسی» شدنش می ارزد

    سلام.
    ممنون از حضورتون تو وبلاگم.
    خوشحالم که همسنگرایی مثل شما دارم.....

    با موضوع ... به روزم
    سلام
    دعوتید به دردنامه...


    سلام
    ممنونم ازمطالب زیباتون
    بهترین هارابرایتان آرزومندم
    سلام
    تشکر از شما به خاطر ارسال مطلبتان به سایت "حرف تو"
    " سلام بر تو و بر ماه زیارت تو+ زیارت رجبیه "
    با آدرس: http://harfeto.ir/?q=node/26954
    در این سایت انتشار یافت.
    چشم به راه مطالب خوب شما هستیم.
    هدیه سایت "حرف تو" به شما:
    "امام صادق (علیه‌السّلام): باعقل‌ترین مردم، خوش‌خلق‌ترین آن‌ها است."
    یا علی
    السلام علیک یا علی بن موسی الرضا
  • وخدایی که دراین نزدیکیست ..!

  • نمی خواهم خدایم بیکران باشد
    نمی خواهم عظیم و قادر و رحمان
    نمی خواهم که باشد این چنین آخر
    خدا را لمس باید کرد.

    نگو کفر است
    خدا را می توان در باوری جا داد
    که در احساس و ایمان غوطه ور باشد
    خدا را می توان بوئید
    و این احساس شیرینی است
    ...

    من آرزوکردم برایت یار باشم
    آقا نمیخواهم به دوشت بار باشم.
    یک لحظه هم نگذار من بی تو بمانم.
    دیگر نمی خواهم پی اغیار باشم.
    وقتی طبیب دردهای ناعلاجی،
    من نذر کردم تا ابد بیمار باشم...


    با "قربانی "بروزیم.
  • مریم پاک آئین
  • دل کی تنگ نیست....؟
  • مدیون زهرا سلام الله علیها
  • سلام علیکم.

    زیارت نصیبتون ان شاءالله...

    کدام جملات از مرحوم دولابی است؟؟؟

  • مدیون زهرا سلام الله علیها
  • ببخشید متوجه شدم...

    ممنون از کامنت های پربارتون...

    در پناه حق


    اینجا مشهد 

    مرکز ضمانت انسان 


    یاضامن آهو... 

    ببین چشم های دلتنگ را

    در اسلام دو حرف است که جایی ندارد:

     یک: "به من چه"

    دو: "به تو چه"
    .
    .
    .
    آیه الله جوادی آملی
     

    گفتم خسته ام ، گفتی:لاتقنطوامن رحمة الله(زمر/۵٣)

    گفتم : هیچکس نمیدونه تو دلم چی میگذره ، گفتی : إن الله یحول بین المرءقلبه (إنفال/٢۶)

    گفتم : هیچکسی روندارم ، گفتی : نحن أقرب إلیه لحبل الورید(ق/١۶)

    گفتم : فراموشم نکردی؟ گفتی : فاذکرونی اذکرکم (بقره/١۵٢)

    التماس دعا

    یا علی بن موسی الرضا....
    دلم بدجوری صحن انقلاب می خواد.
    خدای عزیزم سلام!
    من تازه فهمیده ام که با این مدرک دانشگاهی هم حتی چیزی نمی دانم.یعنی فهمیده ام که حتی تعریف مفاهیم را هم بلد نیستم.مفهوم سادهای مثل "رحمت"شاید برای من معنی موفقیت را بدهد.رحمت شاید مفهومی شبیه توی چشم بودن،اوج گرفتن  جایزه های پر سرو صدا گرفتن داشته باشد.
    برای من ،رحمت معنای به تمام آرزو های کوچک و بزرگ رسیدن را می دهد...
    ****
    تا اینجا خواندم...
    http://baketab.blog.ir/post/7
  • آلــــــو نــــــک . . .
  • سلام

    آلونـــــــــــــک بروز شد . . . 

    منتظر کلیک های شما هستیم .

  • علیرضا سوار
  • باسلام وبلاگ زیبای دارید به من هم سربزنید
  • بسیج انشجویی پیام نورفسا
  • سلام ای کاش ماهم لایق دیدار باشیم.
    می شود چشمان پاکی داشت...
    bdpnufasa.blogfa.com/post/38

    چقدر زود زود دلم برای اشک اخر تنگ میشود
    اماما... رئوفا... نگاهی...
  • خـــــادم الرضــــا
  • ذره ی خاکم و در کوی تو ام جای خوش است

    ترسم ای دوست که بادی ببرد ناگاهم .....
    ای آستان قدس تو تنها پناه من
    بر خاک باد پیش تو روی سیاه من
  • ... خادم الزهرا
  • سلام
    یا ایها الرئوف ...


    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی