ذره

کجایید...؟

دوشنبه, ۷ اسفند ۱۳۹۶، ۱۲:۱۴ ق.ظ

سلام

بعد از مدت ها سر زدم به وبلاگ و بلاگ های دو ستان و همراهان قدیم. 

دلم گرفت.

خیلی ار وبلاگ ها تعطیل شده بودند و هیچ خبری از صاحب خانه هاشان نبود.

شبک های اجتماعی جدید مثل تلگرام و ایسنتا و...وبلاگ ها و حتی رندگی واقعی را به حاشیه برده اند.

اما همچنان فضای وبلاگ و وبلاگ نویسی را ترجیح میدهم...

ان شاء الله آمده ام که بمانم و ادامه بدهم.


.

.

.

اگراینجا آمدید ( از دوستان و همراهان قدیم و جدید)خواهشا نشانه ای یا آدرسی بگذارید تا سر بزنیم و مزاحم شویم

ممنونم

  • ذره

نظرات  (۱۴)

سلام مومن. جزاکم الله خیرا


خوش اومدی...
ما که همچنان هستیم...تا آخر ایستاده ایم(لبخند)



عاقبتتون به خیر به حق حضرت ابوتراب
یا علی
پاسخ:
سلام مومن خدا

دل تنگ شما هم بودم

ان شااله همیشه ایستاده و مقاوم باشی


التماس دعا دارم شدید
خوشا اون روزا که وبلاگ مینوشتیم و میخوندیم و نظر میذاشتیم و نظر میخوندیم
پاسخ:
یادش بخیر...

دوباره شروع کنیم....ان شا الله
  • احمد احمدی
  • درود بر جناب ذره عزیز

    خوش بازگشتید!!!

    این وبلاگ هم از بچه های خوب بیان هست.
    مطالب خوبی میذاره گه گاه
    http://multi-track.blog.ir/
    پاسخ:
    سلام بر  ررفیق کتاب خوان من


    دلتنگ تون بودم


    چشم...سر میزنیم

    جنوب رو عشق است
    سلام 

    بسلامتی برگشتید خیلی وقته نبودید 
    ان شاءالله پر قدرت شروع کنید 
    موفق باشید 
    پاسخ:
    سلام 

    مومن خدا....


    ان شاالله...التماس دعا داریم
    سلام:)
    مثل اینکه شماهم برگشتین به آغوش گرم وبلاگ نویسی=>
    من که احساس میکنم یه جورایی انگار اینجا واقعی تر از تلگرام و اینستا و اینجاهاس 
    فک کنم بعد از سالها شما جز معدود کسیایی هستین چراغ روشن خونمو دیدینا=)
    امیدوارم موفق باشین
    یاعلی
    پاسخ:
    سلام
    وقت بخیر
    با احساس تون موافقم
    من همون مراحم قدیمی هستم...
    :)
    یاعلی
    ان شاءالله مثل همیشه منتظر پست های خوبتون هستیم
    پاسخ:
    سلام

    وقت بخیر

    مثل گدشته باید تحملم کنین
  • وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
  • نه اینکه بگیم فقط تلگرام و شبکه ها و ... کلا نیستن اونی ک بخواد فعال باشه و قلم بزنه برای کار فرهنگی  تلگرام هم باشه قوی عمل میکنه
    الان همین وب سیب زمینی هم کانالش هست هم بلاگش همزمان مطالبش رو هردوجا میذاره 
    وبلاگ زمانی خوب بود ک مینوشتیم همه نظر میدادن بین آدمای کم سوادی عین من یه 4تا پیدا میشدن مثل شماها آدم دوکلوم یاد میگرفت ولی خب فعلا ک همه سکوت اختیار کردند
    پاسخ:

    این طور نگین...شکسته نفسی میکنین


    جمله آخر رو برعکس کنین بیشتر به حال من شبیه


  • وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
  • http://applezamini.blog.ir/
    پاسخ:
    ممنون

    به به سلام 
    :)
    احوال شما؟ :)

    چه عجب از این طرفا؟! :)
    چندین بار سر زدم به وبلاگتون اما به روز نشده بود

    بله آدم دلش می گیره
    واقعا نمی فهمم چرا یکی باید وبلاگ رو با شبکه های اجتماعی اندرویدی جایگزین کنه
    هیچ شباهتی باهم ندارن!! :-/
    پاسخ:
    سلام

    خدا رو شکر خوبیم
    راه گم کردیم و بهتون سر زدیم :)))

    شما ببخشید بابت کم کاری
     برقرار باشید
    سلام جناب ذره:)
    خوش امدید
    خوبید ان شاءالله؟

    :)
    پاسخ:
    سلام

    خواهش میکنم

    خدا رو شکر...خوبیم

    :)
  • مدیون زهرا سلام الله علیها
  • سلام علیکم.الحمدلله که برگشتید
    پاسخ:
    سلام
    ممنونم
     مزاحم میشیم
    موفق باشید
    پاسخ:
    و همچنین 
    سلام عیدتون مبارک
    پاسخ:
    سلام
    عید شما هم مبارک و خجسته
    سلام علیکم 

    اسعد الله ایامکم 
    وفقنا الله و ایاکم لما یحب و یرضی
    پاسخ:
    سلام

    اعیاد بر شما مبارک
    :)

    التماس دعا

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">