ذره

گویند به کربلا زدیدار پی شفا....هرآنکه رفته است به یقین مبتلاتراست

نظرات  (۳۴)

بوســـــه های آبـــــــــدار خدا

چه کسی گفته که "بـــــــــــــاران" قطره اشک ِ خداست؟

بوســـــه های آبـــــــــدار ِ"او"ســــت بر اهل زمین!

"امیر جان دل"
سلام
حقیقتا همین طوره ..
  • مدیون زهرا سلام الله علیها
  • سلام علیکم بما صبرتم.

    زیارت ارباب عالم نصیب همه عاشقان...جلوی شش گوشه آقا سر به سجده ...

    السلام علیک یااباعبدالله الحسین...


    بگذار مبتلای تو بمانم! برایم بهتر است... 


    مهربان اربابم حسین(ع)...  


    کربلا مبر ز یادم
    جوونیمو پای تو دادم..
    چقدر خانه ی آقای ما گدا دارد
    مسیح نیز در اینجا برو بیا دارد
    عطا و لطف امیرم که دم به دم جاریست
    عنایتی ست که تنها به شیعه ها دارد
    تمام عالم و آدم رسیده اند امّا
    هنوز سفره ی فیض حسین جا دارد
    فرشته گرم پذیرایی از همه ست...چقدر
    نشستنِ سرِ این سفره ها صفا دارد

    تا بال و پر عشق به جانم دادند

    در وادی عاشقان مکانم دادند

    گفتم که کجاست کعبه‏ی اهل ولا

    در گاه حسین (ع) را نشانم دادند . . .

  • محمدمهدی باقری
  • تربت خوردم من
    مستم من
    مست تو
    سالار زینب
    سلام
    کاش هم توفیق درکش نصیبم شه هم توفیقه رفتنش

    یا حق
     سلام دست عزیز
    بر خاک افتادن
    لیاقت و سعادت می خواهد اگر که در برابر خداوند متعال باشد
    ذلت و شقاوت می خواهد ، اگر در برابر غیر خدا باشد
    لیاقت و سعادت را برایتان آرزو دارم  . . .
    یاحق

    سلام بر حسین (ع) و خاندان پاکش 
    سلام
    با یک غزل به روزم
    دلم مست عنایات حسینه
    وجودم از کرامات حسینه
    اگر روزی سفر کردی به کویش
    دل بشکسته سوغات حسینه
    کاش ما هم مبتلا بشیم...
    السلام علیک یا ابا عبدالله ....یا حسین بن علی....
    جان عالم به فدای مظلومیتت مولا..
    هرکی رفت برا گنه کارایی مث منم دعاکنه...
    شاید سببی شد آقا قبولمون کنه برای پا بوسیش.
    سلام حاج ****
    ما که سعادت نداشتیم به زیارت آقا بریم اونای که رفته اند می گویند واقعا  برای دیدنش یک حس داری اما برای دوباره دیدنش حسی بسیار داریم
    بیچاره اون که حرم رو ندیده
    بیچاره تر اون که دید کربلارو ...

    اللهم ارزقنا کربلا
    من هجر یار دیده ام و باز زنده ام
    این شرط عاشقی نبود خاک بر سرم
    سلام و احترام
    ممنون از حضورتون
  • اَینَ صاحِبــــــُــ یَوم ِ الفَــــتـح
  • خوشم اگرچه حقیرم...حقیر خوبانم
    یاامام حسین(ع)
    شما که منو قابل ندونستی بیام پابوس اما... الحمدالله هرزگاهی منو مجازی دعوت میکنی...بازم شکر
    اللهم ارزقنا کربلا...

    باسلام مجدد
    ممنون از حضور و لطفتون
    وشرمنده که باتأخیر اومدم...
    التماس دعای فـــــــــــرج
    حیـــــــــــــــــــدر مدد
    السلام علیک یا ابا عبدالله الحسین.
    (دنیای من)
  • 彡♥خـادم المهدی♥彡
  • خوش باشی آقا با زائرات.....
  • وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
  • :(

    ....
    همینظوره واقعا....
  • محدثه انصاری
  • تا نرفتی روت یه طرفه بعد که میری ......
  • یگانه سادات میری
  • همیشه عشق داریم بریم کربلا ولی هنوزقسمت خیلی هامون نشده ما ندیده آرزوشو داریم اونایی که رفتن می گن اگه بری دیگه نمی خوای برگردی
    یاحسین
    الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَ عَجِّل فَرَجَهُم
  • دختران آسمان
  • حتی عکس حرمت دلم را می سوزاند
    وقلبم را به حرف در می آورد
    که ای کاش بار دیگر مرا می طلبیدی
    دعوتید.ممنون
    سلام
    واقعا شرمندم....
    شاید دیر به دیر بهتون سر میزنم ولی ارادتمان پابرجاست
    سلام
    و اینجاست که شاعر میگه:
    من خراب توام و دم به دم آبادترم...

    زیبا بود...
    در پناه حق
    بسیارزیبابود.
    باخودت توروضه صحبت کردم باخودت خصوصی صحبت کردم. من یه کربلامیخوام بی تابم تو بگی باشه عنایت کردم....
    با سلام سایت خوبی دارید خیلی جوب بود با تشکر پلاک22
    شعیب و صالح ویحیی تورا گریسته اند
    چقدر گریه کن کهنه کار داری تو

    یامظلوم
    در اسلام دو حرف است که جایی ندارد!
    یک “به من چه”
    دو “به تو چه”

    [گل]آیت الله جوادی آملی[گل]
    سلام علیکم

    سلام آقا.سلام بر تو ای سرور و آقای اهل بهشت ، سلامی به پاکی تربت کربلا به درگاه مقدس شما،سلام بر

    حسین (ع) و سلام بر ابالفضل (ع).

    اصلا نمیدانم من اجازه سلام دادن به شما را دارم یا نه ؟! چون به قول یک عزیزی سلام یعنی نام خدا ، و برای دادن سلام باید لیاقت دادن آن را داشته باشی ، انشاالله که داشته باشم . آقا چه بگویم از اینکه سینه ام مالامال از عشق تو لبریز است ، چه بگویم از غم عشقت.

    مولا تو را ندیده ام ولی طعم عشقت را به زیبایی تمام چشیده ام . مولا کرم و محبت و آقایی شما رو هزاران بار

    دیده ام. مولا مگر در این دنیای آشفته بعد خدا ، میتوان به کسی جز اهل بیت (ع) پناه برد ، مگر میتوان بدون

    عشق اهل بیت (ع) زندگی کرد. به خدا قسم از آن روزی که مرا نمک گیر سفره با عظمت خودت کرده ای

    دیگر تمام وجودم سر تا پا فقط نام تو را فریاد می زند. یا حسین (ع) انشاالله برای عشق تو ، آقا لیاقت کامل را

    داشته باشم ... آقا چقدر در لحظات سخت زندگی با پناه به بردن به درگاه تو و به ساحت سقای کربلا وجودم

    آرام و راحت گشته ... براستی که مدیون توام یا حسین (ع) . ارباب یقین داشته باش که همیشه به یاد توام

    چه محرم باشد یا نباشد ، چون مجنون حسین (ع) شب و روزش کربلا ، حسین (ع) و عباس (ع) است ولی

    آقا با این حال ، محرم تو حال و هوای دگری دارد ... محرم تو سینه مرا پاره می کند ...

    وقتی می شنوم که در روز عاشورا فرزند علی مرتضی (ع) و فاطمه زهرا (س) ، نوه پیامبر (ص) ، افتخار تمامی

    اهل بهشت ، تشنه است و کسی حاضر به دادن آب به او نیست ، حاضر میشوم وجودم تکه تکه شده و به آب

    تبدیل شود ... ای آقا گوارا ترین آب های بهشتی گوارای وجود نازنین شما باشد ... ای آقا کاش آن زمان بودم

    که وقتی فریاد زدی " هل من ناصر ینصرنی" ، خاک زیر پایت می شدم ... ای آقا کاش آن زمان بودم و وجودم را

    فدای اهل خیمه تو  می کردم تا به آنها آسیبی نرسد ...نه!!مگر جز خون کردن دل مهدی فاطمه چه کاری برایش کردم که کمکی باشم برایش....ببخش مرا،،ولی هر چه باشد عشق اهل بیت در سینه ام موج میزند ..... ای آقا وقتی می شنوم مردمی که صد ها و هزاران نامه

    برای تو نوشتند که امام شان باشی ولی پشت و خیانت به تو کردند ، روزی صدها بار بر آنها لعنت می فرستم که

    نفهمیدند که چه الماس و گوهر بهشتی را از دست دادند و آخرت خود را خراب کردند برای دنیایی دو روزه !.

    و از طرف دیگر وقتی می شنوم یارانی از جنس بهشت در کاروان تو به آن شکل مردانگی کردند همیشه اشک

    احساس مرا فرا می گیرد.وقتی حبیب بن مظاهر ، مسلم بن عوسجه ، زهیر بن القین البجلی ،فرزندان نازنینت علی اصغر (ع) و علی اکبر (ع) ، یگانه مولای معرفت و عشق ، حضرت عباس (ع) و بقیه

    شهیدان عاشق در رکاب تو را مشاهده می کنم که عاشقانه در راه خدا و به عشق حسین (ع) جان فدا

    کردند ، به یکباره دیوانه حسین (ع) می شوم. مولا هرچقدر بگویم از عشقت و مرامت کم گفته ام ...

    آنقدر خوب و آقایی که کمترین کاری که میتوان در حق شما کرد فقط جان فدا کردن است ... جانم فدای تو

    یا اباعبدالله ... 

    ای حسین (ع) تو چه کار میکنی که فقط با یک اشاره ، حر بن یزید ریاحی دیوانه حسین (ع) شد ؟!

    درود بر مختار ثقفی که دلهای خون ، شیعه را آرام بخشید و انتقام داغداران شیعه را از دشمنان گرفت.

    ای خدا بر همه دشمنان اهل بیت ، لعنت فرست و دوستان و مریدان اهل بیت را همیشه یاری کن .

    ای ارباب این را بدان نمک تو در وجودم همیشه بوده و خواهد بود و تا جان دارم نام حسین و ابالفضل را زمزمه خواهم کرد ...

    ای ارباب به حق عظمت چهارده معصوم زیارت حرمت را نصیبمان کن
    آمین

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی