ذره

  • ذره

حدیث

نظرات  (۱۸)

  • سجاد ابراهیمی
  • سلام به شما.
    "این روزها" یکی از مسایلی که نقل مجالس سیاسی شده، توافقنامه ی ژنوه... در همین راستا مناظره ای بین دکتر کواکبیان و ناصر نوبری(سفیر سابق ایران در شوروی سابق) در مدرسه معصومیه ی قم برگزار شد(بنده خودم اونجا بودم). بخشی از صحبتهای آقای نوبری در این آدرس قرار داره. (بسیار جالب توجه و مستدل). قسم یاد میکنم که آقای کواکبیان رسما هیچ جوابی برای این انتقادها نداشتند.
    http://www.aparat.com/v/7KICF
    http://www.aparat.com/v/Vs1JX
    مطمئنا بعد از دیدن این دو کلیپ متوجه خواهید شد که نقدها کارشناسانه است(من برای هرکسی میذارم اعصابش از دست تیم مذاکره کننده خورد میشه) شما هم اگه صلاح دونستید باز نشر بدید... تشکر
    پاسخ:
    سلام...حتما سر می زنیم.ممنون
  • سجاد عبدی
  • سلام سرباز...!

    تاج گذاری سردارت مبارکت...!

    ارادت

    پاسخ:
    سلام...مبارکا

    سلام

    کاش پرده ها از جلوی چشمامون می رفت و روشن تر میدیدیم .

    کاش این موضوع رو با تمام وجود درک می کردیم ...

    پاسخ:
    سلام.کاش...
  • فانوس جزیره ...
  • سلام علیکم
    عید است و هوا شمیم جنت دارد
    نام خوش مهدی حلاوت دارد
    با عطر گل محمدی و صلوات
    این محفل ما عجب طراوت دارد
    آغاز امامت حضرت مهدی (عج) بر شما شیعه عزیز مبارک باد ...   
    پاسخ:
    سلام...اللهم صل علی محمد وآل محمد و عجل فرجهم
  • سجاد مؤذنی
  • اعتقاداتتان را چند می فروشید؟
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    مقیم لندن بود، تعریف می کرد که یک روز سوار تاکسی می شود و کرایه را می پردازد. راننده بقیه پول را که برمی گرداند ۲۰ سنت اضافه تر می دهد! می گفت :چند دقیقه ای با خودم کلنجار رفتم که بیست سنت اضافه را برگردانم یا نه؟ آخر سر بر خودم پیروز شدم و بیست سنت را پس دادم و گفتم آقا این را زیاد دادی … گذشت و به مقصد رسیدیم . موقع پیاده شدن راننده سرش را بیرون آورد و گفت آقا از شما ممنونم . پرسیدم بابت چی ؟ گفت می خواستم فردا بیایم مرکز شما مسلمانان و مسلمان شوم اما هنوز کمی مردد بودم. وقتی دیدم سوار ماشینم شدید خواستم شما را امتحان کنم . با خودم شرط کردم اگر بیست سنت را پس دادید بیایم . فردا خدمت می رسیم! تعریف می کرد : تمام وجودم دگرگون شد

    حالی شبیه غش به من دست داد .
    من مشغول خودم بودم در حالی که داشتم تمام اسلام را به بیست سنت می فروختم!!!
    پاسخ:
    باز هم آفرین به راننده تاکسی...
  • فانوس جزیره ...
  • سلام
    آغاز امامت امام زمان (عج) مبارک باد ...

    جمع حروف ابجد آیه22 سوره سجده (انامن المجرمین منتقمون) (ما از مجرمان انتقام خواهیم گرفت) می شود 1202
    و جمع حروف ابجدی ابوبکر231 + عمر310 +عثمان661 = 1202
    بر سه نفرشان لعنت بفرستید

    فانوس جزیره
    http://azf06.blog.ir/       
    پاسخ:
    سلام...ایام مبارک.اما...
    سلام  وقت بخیر،وب بسیار عالی دارید،خدا عزت سلامتی عنایت کنه

    ایمان وکفر من همه رخساروزلف توست
                        دربند کفر مانده وایمانم آرزوست
    السلام علیک یا صاحب الزمان(( عج))
    پاسخ:
    سلام.ممنون از لطف شما و حضورتون.
    کسی نیامده جز او سر قرار خودش
    نشسته غرق تماشای شیعیانِ خودش
    چه انتظار عجیبیست این که شب تا صبح
    کسی قنوت بگیرد به انتظار خودش

    اللّهمّ عجّل لولیک الفرج
    پاسخ:
    امان از غریبی...
     اللهم عجل لولیک الفرج
    پاسخ:
    اللهم...
  • فاطمه(یاس)
  • بخوان ما را

    منم پروردگارت
    خالقت از ذره ای ناچیز
    صدایم کن مرا، آموزگار قادر خود را
    قلم را ، علم را،  من هدیه ات کردم
    بخوان ما را

    منم معشوق زیبایت
    منم نزدیک تر از تو به تو
    اینک صدایم کن
    رها کن غیر مارا ، سوی ما بازا
    منم پروردگار پاک بی همتا
    پاسخ:
    20...
  • مریم بانو
  • لنگر حلم تو ای کشتی توفیق کجاست
    که در این بحــر کرم غرق گناه آمده ایم
    آبـرو مـی رود ای ابــر خــطاپوش ببــــار
    کــه به دیوان عمل نامه سیاه آمده ایم
    حافظ
    مگر از لطفشون نگاهی به ما بندازن وگرنه ما که......
    پاسخ:
    منتظر نظرلطفشون هستیم...
  • کیمیای وصال
  • سلام و احترام
    اللهم عجل لولیک الفرج ...
    مولا جان مهمترین مسئله و امری که در زندگی ما به آن دچاریم نبودن شماست، به خودت واگذارش می کنم ...
    ________________________
    بزرگوار به روزم و منتظر حضورتان
    یا حق
    پاسخ:
    سلام...حق با شماست.
    سلام
    به شدت منتظر پست «دوستت دارم»ت هستم!!

    پاسخ:
    سلام.ان شالله خبر میدهم.
    سلام
    جاالحق وزهق الباطل ان الباطل کان زهوقا...
    پاسخ:
    سلام.
    سلام دوست گرامی
    بقیة الله خیر لکم ان کنتم موءمنین
     این اولین آیه ای است ک که حضرت هنگام ظهورشان تلاوت می فرمایند.
    پاسخ:
    سلام.خدا کنه بشنویم...
  • احوال خدا

  • تسلیم خدا و امام
    نه کمی جلوتر و نه عقبتر....ملازم باشیم تا کارمان به افراط و تفریط هم نکشد
    پاسخ:
    سلام...یاد دعای ماه رجب افتادیم...ممنویم
  • علی اکبر مجنون الحسین جان
  • بسم رب الحی ارواحناله لک الفدا

    حتما حمایت خود  را در عرصه ی مبارزه ی سنگر به سنگر از بلاگ تازه تاسیس همرزم بااندیشه ی خود اعلام فرماید ....

    به این آدرس مراجعه فرمائید....التماس دعای عهد و فرج و فجرصادق شهادت انشاالله ..لبیک یاحسین جان...لک لبیک.....

    http://sandooghche.blog.ir/
    پاسخ:
    سلام...یا علی
  • علی اکبر مجنون الحسین جان
  • بسم رب الحی ارواحناله لک الفدا....

    اطاعت امر بی چون و چرا کنیم...

    دیده و ندیده...

    از ما همین بر آید و از شما سروری...همین...ساده..کافی ..عشقست!


    التماس دعای عهد و فرج مولایمان انشاالله....

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">