ذره

تا حالا شده کسی را دوست داشته باشی؛ ولی به هر دلیلی نتونسته باشی بهش بگی؟

تا حالا حتی یک­ بار هم پیش خودت احساس نکردی که جای چیزی تو دلت خالیه؟ یا دوست داشتی دلت در پی کسی باشه؟

یا نگاهی که فقط به­ سوی تو باشه؟ یا صدایی که فقط مخاطبش تو باشی؟

یا اینکه دوست داری برات نامه ­ای نوشته باشه و بخوای در تنهایی بازش کنی. کلماتش را یکی­ یکی بخونی و مدام آرزو کنی که تمام نشه؟ و ترسیده باشی از اینکه خاک بگیره؟ یا وقتی دیدی نیست، نگران نبودنش شده باشی؟

یا برایش پیامکی بفرستی یا برات بفرسته و به انتظارت پایان بده؟

دوستش داری؛ حتی اگر بعضی مواقع فکر کنی ازش خیلی دور هستی و دستت هیچ­وقت به او نمی­رسه؟

حتما پیش خودت فکر کردی چقدر بی ­معرفتی است اگر به یکی بگی دوستت دارم؛ ولی او عکس ­العملی از خودش نشان نده و حتی جوابی نده؟!

چقدر به خودت قول دادی که دیگه به او فکر نکنی؛ ولی نتونستی؟

دوست داری بفهمه که به او تکیه کردی و هیچ راهی برای این احساس نداری؛ جز اینکه بگی دوستش داری؟

ولی شاید باشه کسی که قبل از اینکه تو بخواهی دوستش داشته باشی، او دوستت داشته!

و نامه­اش را از قبل فرستاده و وقتی کلماتش را می­ خونی، فقط صدای اوست که می­ شنوی و می­ چشی.

.

.

او دوستت دارم را هر روز برایت می­ فرستد، هر روز صبح که چشمانت را باز می­ کنی... .

او هر روز منتظر است تا تو نیز جوابش را بدهی و برایش بنویسی دوستت دارم.

مطمئن باش برای نوشتن این پیام، هیچ­ کس سرزنشت نمی­ کند و عذاب وجدانی در کار نیست.

حتی شاید به بقیه هم نشانش بدهی که برایش نوشته ­ای... .

دوستت دارم...

برای این مخاطب خاص...

نظرات  (۵۷)

دوستش دارم بیشتر از بیشتر از بیشتر!
پاسخ:
بیشتر از بیشتر....یعنی خیلی
  • ˙˙·٠•✿ اِقلیما ✿•٠·˙˙
  • سلام
    چقدر با این پست مأنوس بودم و چقدر دلنشین تمام شد .
    جمله جمله ش دلنشین بود .

    دلتان سرشار از یاد خدا
    پاسخ:
    سلام...

    شما نیز هم...
     "یا حبیب من لا حبیب له"

    پاسخ سوال های متن شما،
    پاسخ دوستت دارم های  خدا را مولا علی در کمیل خوب جواب می دهد،
     یَا إِلَهِی وَ سَیِّدِی وَ مَوْلاَیَ وَ رَبِّی صَبَرْتُ عَلَى عَذَابِکَ فَکَیْفَ أَصْبِرُ عَلَى فِرَاقِکَ...
    پاسخ:
    یا انیس من لا انیس له....
    خدایا!
    آنقدر خرابم که مرا هیچ مرهمی ارامم نمی کند.
    مرا در آعوش خود بگیر.
    دلم کمی ارامش خدایی میخواهد

    پاسخ:
    بیش باد...آرامش خدایی....
    سلام

    عالی بود...عالی...

    وقتی اشک انسان از مطلبی برون بریزد...حتما در درون قلمش خون بجوشد...
    پاسخ:
    سلام داداش...
    لایق این همه نیستم...
    یاعلی
  • محمد علی رنجبر طزنجی
  • سلام
    همه ی ما یه مخاطب خاص داریم
    یه نیمه ی گمشده
    وقتی اون را پیدا می کنیم می فهمیم چقدر ما را دوست داشته است
    اونقدر که به خاطر این دوست داشتن ممکنه روح از بدنت خارج بشه
    واگه اون لحظه بمیری 
    دیگه چیزی از زندگی نمی خواهی زیرا به اوج "لذت" رسیده ای

    و"لذت "میشه تک تک ثانیه هایی که با "او "هستی
    چه این دنیا چه اون دنیا
    چون "او "همیشه "او "هست
    پاسخ:
    سلام...
    زیبا نوشتید.... "او "همیشه "او "هست
  • ...:: بخاری ::...
  • :)))))
    یه آی لاو یوی گنــــــــــــــــــــــــــــــده!
    :)
    پاسخ:
    :)
    مثل همیشه عالییییی!
    گاهی اوقات موقع خواب باتمام وجود شکرش میکنم که یه روز دیگه زنده بودم وتونستم زندگی کنم.ولی کی میخواهم بفهمم که به آه و دم وصلیم الان هستم ولی یه ثانیه دیگه!!
    بهتره با آنهایی که زندگی میکنیم همیشه بهشون بگیم "دوست دارم"
    پدرو مادری که تنها بهشت این دنیاند.
    وشریک زندگی که ثانیه به ثانیه حقی به گردنمون داره!
    پاسخ:
    سلام...
    خدا همه دوست داشتنی ها رو براتون حفظ کنه...

    ....
    برای همه حفظ کنه
  • در مسلخ عشق
  • سلام!
    او هر روز سلام می کند و من اخم...
    پاسخ:
    سلام...
    یک روز هم بخندیم تا ببینیم....
    نوچ!
    خیلی بیشتر از  بیشتر از بیشتر از همه خیلی ها!
    پاسخ:
    اندازه خدا...
    یه سر دقیق برگردید وبلاگ!!!
    خوبه حالا با قرمز و آبی نوشتم ترجمه به زبان کره ای!!!
    واقعا می خونید؟!!! یا فقط نظر می دهید؟!!!
    بعله!!
    پاسخ:
    سوالاتی پایین هر مطلب بنویسید ببینید می خونیم یا نه؟
    هرچند من همیشه 20 میشم...

    سلام
    احساس میکنم کمی از خدا دور شده ام ولی هنوز دلم به حضورش قرص است و لطف و بارش نعمت هایش را با همه جزییاتی که آرزو کرده ام، بیشتر از قبل با خودم می بینم....
    خدایا شکرت...

    اولین باری است که جرات کردم اینجا نظر بنویسم ولی همیشه مطالبتان را می خوانم!
    پاسخ:
    سلام...
    خدایا شکرت..بیکران شکرت.
    ممنون از لطف همیشگی شما.
    منتظر جرات های دیگر شما هستیم....
     سپاس
    سلام؛
    جز خدا کیست که در سایه ی مهرش بخزیم؟

    الهی و ربی من لی غیرک

    مفید و زیبا بود. ممنون
    اللهم عجل لولیک الفرج (الهی آمین)
    یامهدی عج
    پاسخ:
    سلام...
    خدا رو شکر که مفید بود....
    قسمت اول نوشته فوق العاده بوووووووود چند بار خوندمش !!!!!!!!!!
    دوستش داری؛ حتی اگر بعضی مواقع فکر کنی ازش خیلی دور هستی و دستت هیچ­وقت به او نمی­رسه؟

    پاسخ:
    ممنون از لطف شما و قدم رنجه ای که کردید...
    یاعلی
  • محمدحسین جمال‌زاده
  • سلام
    دوست داشتنش را به جان خریده ایم
    پاسخ:
    سلام...
    چه نقد خریدید...خوش به حال تون.
    سلام
    ممنونم از دعوتتون

    فقط همینه که همیشه هست همیشه ی همیشه...

    ....

    پاسخ:
    سلام...
    خدایا تو مرا دعوت کردی من دست تو را رد کردم...
    تو به من محبت کردی اما من رومو برگردوندم...
    با اینکه از همه بیشتر به تو محتاج بودم!
    ...خدای خوبم!
    ببخش منو....
    ):
    الهی وربی من لی غیرک ...

    سلام
    بسیار عالی بود
    کِیف کردم ...
    پاسخ:
    سلام...
    مثل همیشه ممنونم...
    سلام
    سوال اولیه آره بقیه نه
    پاسخ:
    سلام...
    همون هم کافیه واسه همه چی....
    اکثر اوقات زندگی درگیر همین دوست داشتن های یواشکی هستیم...
    پاسخ:
    ....

    کاش عاشقش بشویم!

    همانطور که او عاشق ماست...

    اللهم الرزقنا...

     

    التماس دعا

    پاسخ:
    کاش....
    مدیر محترم وبلاگ
    با سلام.

    ضمن تشکر از زحمات شما، مطلب زیبای حضرتعالی برای معرفی و استفاده دیگران، در  سایت صدای تو / sedayeto.ir منتشر شد.

    لینک مطلب شما :

    sedayeto.ir/index.php/2013-07-08-05-34-34/5956-2014-08-02-04-27-28.html

    *** منتظر مطالب جدید شما و بخصوص مطالب "تولیدی خود شما" هستیم.

    *** لطفا سایت شبکه وبلاگی را با نام "صدای تو" به وبلاگ خود اضافه نمایید.

    *** لطفا پس از نوشتن هر پست ، با مراجعه به قسمت ارسال مطلب در سایت، ما را در جریان مطالب جدید خود قرار دهید.

    *********  از دوستانتان نیز بخواهید به ما بپیوندند...

    با صدای تو ، دیده و شنیده شوید / sedayeto.ir

    گفتن اینکه دوستت دارم اولین راه و آخرین راه است
    ای فدای بلندی قدن عصر عصر پیام کوتاه است

    جسارتا متن هاتو کوتاهتر بنویس
    پاسخ:
    برای یک بار بد نیست....
    جسارتا شما کوتاه بخون.

    در نوشتن نظر یا پاسخ به نظرات عجله نکنیم تا غلط املایی نداشته باشیم...
    شما دیگه مثل من نشید.

  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • حاج آقا میگفتند 
    وقتی ائمه با خدا صحبت میکردند خیلی با حیا عشق شون رو ابراز میکردند و مستقیما نمیگفتند که خدایا دوستت داریم ولی از طریق همان اظهار عجز و نیاز و ... محبت و عشق شان را غیر مستقیم بیان میکردن (البته نقل به مضمون)

    زیبا بود آنچه گفتید.
    پاسخ:
    حاج آقای ما می گفتند:
    حب بالاتر از عشق هست.ببینید امام علی  علیه السلام در مناجات شعبانیه چطوری خدا رو صدا می زنه :

    پس اهل بیت علیهم السلام نه تنها مستقیم می گفتند:ا خدایا دوستت داریم بلکه  مرحله بالاتر از دوست داشتن رو مد نظر داشتن و می گفتند:

    و اگر مرا به آتشم اندرسازی، به دوزخیان گویم که: <منم دوستدار تو!>‌
    ....

  • کـــ ـوثــر ◘مـــآهــ ◘
  • دلم تنگ شده یک شب خودم باشم و خودت...

    و با سوز دل...از عمق وجودم...

    سر شرمگین را به خاک گذاشته و با همه ی دلِ تنگم، به تو بگویم:

    مَولایَ بِذکرکَ عاشَ قَلبی

    دلم برای خلوت های گاه و بیگاهمان تنگ شده...

    نمیتوانم بگویم چقدر، از بس که دلتنگم...

    افتاده ام خدا! نمیخواهی از زمین گناه بلندم کنی؟!

    خدای عزیزم...دوستت دارم هنوز...!



    پاسخ:
    بگذار بگویند :خوب نیست بگویی خدایا دوستت دارم....
    اما ....من خدایا...دوستت دارم هنوز....
    سلام
    تشکر از شما به خاطر ارسال مطلبتان به سایت "حرف تو"
    " «دوستت دارم» را بیان کن "
    با آدرس: http://harfeto.ir/?q=node/31117
    در این سایت انتشار یافت.
    چشم به راه مطالب خوب شما هستیم.
    هدیه سایت "حرف تو" به شما:
    "امام خامنه‌ای: بیایید با کمک‌رسانی به مردم غزه و غلبه بر موانعی که صهیونیست‌ها در این راه ایجاد می‌کنند همراه و همدست شویم و به وظایف دینی و انسانی خود عمل کنیم."
    یا علی
    پاسخ:
    سلام.ممنون از لطف شما.
    کاش عنوان مطالب رو تغییر نمی دادید....این  طوری به نظرم بهتره
    یاعلی.
    یا الله
    سلام بر شما
    خدا کنه دلمون با خدا باشه ...دلمون    :(
    اللهم عجل لولیک الفرج
    پاسخ:
    با سلام...ان شا الله....یا علی
  • فانوس جزیره
  • سلام علیکم
    (با تاخیر) عید بندگی شما مبارک
    فَاذْکُرُونِی أَذْکُرْکُمْ
    پس مرا یاد کنید تا شما را یاد کنم
    بقره - 152
    بعد از ماه مبارک ان شاالله بیش از قبل یاد خدا باشیم ..
    در حرم رضوی دعاگویتان بودم ..
    ان شاالله به زودی در حرم باشید
    عاقبتتون بخیر / یاابوتراب
    پاسخ:
    سلام علیکم....
    بر شما هم مبارک.زیارت قبول.
    یک دوست داشتن واقعی...محبتی حقیقی
    محبتی که خاصیتی عجیب داره و ما رو کامل میکنه
    پاسخ:
    کاملا درسته...
    سلام
    ما هم دیگه رو میشناسیم؟؟
    پاسخ:
    سلام. فعلا وبلاگتون (بلاگفا) باز نمیشه تا ببینیم همدیگه رو می شناسیم با نه.
    :)
    امام على علیه السلام:

    «اُذکُرُوا اللّه ذِکراخالِصاتَحیَوابِهِ أَفضَلَ الحَیاةِ وَتَسلُکوابِهِ طُرُقَ النَّجاةِ»

    خدا را خالصانه یاد کنید تا بهترین زندگى را داشته باشید و با آن راه نجات و رستگارى را به پیمایید. 
    پاسخ:
    سپاس از حدیث زیبا تون....
    با  نظرتون راجع به عکس بدجور موافقم! لنزش خسته نباشید دارد!
    پاسخ:
    ممنون از موافقت تون.

    چه عاشقانه ی قشنگی بود! 


    و چقدر دلم می خواد 

    یا برایش پیامک بفرستم یا برام بفرسته و به انتظارم پایان بده


    همینش قشنگه که هیچکس سرزنشت نمیکنه و عذاب وجدانیدر کار نیست 

    پس خدا ، راحت میگم ، دوستت دارم 

    --------

    ممنون بسیار زیبا بود :) 

    پاسخ:
    سپاس از لطف شما
    یاعلی
    یا رفیق من لا رفیق له . . . 
    پاسخ:
    یا انیس من لا انیس له....
    خدا جون عاشششششششششقتم !!! :)
    پاسخ:
    بیشتر و بیشتر ایشا الله....
    پاسخ:
    مرگ بر سران خائن عرب...
      سلام بصیر
    فکر می کنید زیباترین سلام نظامی مربوط به کدام گروه است؟
    با زیباترین سلام نظامی به روز هستیم
    یا علی
    پاسخ:
    سلام
     سلام به اهل بیت علیهم السلام و سلام به حرم اهل بیت در دمشق سوریه....

    خیلی زیبا بودند....
    دوستش دارم و دوستم دارد اما گاهی سکوتش عذابم می دهد... من صدایش را می خواهم. با من حرف بزند... بیشتر از یک نامه... من صدایش را از نزدیک می خواهم..........................
    پاسخ:
    ان شا لله شهادت روزی شما و همه بشه...
    یاعلی
    دوست دارم تو را بغل کنم
    تا آخر دنیا بروم
    پاسخ:
    الهی...
  • سفیـــر نـــور
  • اسرائیل نمی داند..
    که اگر تمام کودکان غزه را هم بکشد،
    باز هم مادری بچه اش را در سبدی خواهد گذاشت؛
    و خدا او را بزرگ خواهد کرد؛
    آن قدر بزرگ که کاخ فرعونیان را فرو بریزد..

    ********
    سلام همسنگر

    دعام کنید..بدجوری گرفتارم: (

    التماس دعا
    یازهرا


    پاسخ:
    سلام...یا علی
  • andishe اندیشه
  • به نام خدا


    سلام 

    اول باید بزرگ شیم تا بفهمیم دوست داشتن مخاطب خاصمون رو 

    وگرنه دل می بندیم به دوست داشتن های حقیر و خاکی ...


    دل حرم خداست ،در حرم خدا غیر خدا را منشان 

    امام جعفر صادق "علیه السلام "

    پاسخ:
    سلام
     ممنون از نظر و حدیث زیباتون
    یاعلی
     
    اگر فردی معصوم را فقط در حد یک مبین احکام تکلیفیه که از پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله نقل میکند بداند , او را در حد یک راوی حدیث قرار داده است  با این تفاوت که راوی حدیث ممکن است در نقل روایت دچار سهو و خطا گردد ولی امام معصوم علیه السلام در این مورد بخصوص مرتکب سهو و نسیان نمیشود ! این فرد نمیتواند مدعی تشیع شود.


    " آیة الله سید محمد محسن حسینی طهرانی حفظه الله - رساله اربعین در فرهنگ شیعه - ص 17 "

    پاسخ:
    سلام
     متاسفانه فونت وبلاگ تون همچنان به ریخته هست و ما از خواندن مطالبش محروم هستیم...

    :(
    درسته
    و خدا تنها معشوقی(عاشقی) که هیچوقت آدمُ نا امید نمی کنه :)

    پاسخ:
    خدا کارش درسته...
  • مریم پاک آئین
  • واقعا کی فکر می کرد شما همچین آدم با استعدادی باشید! خخخخ!
    جدا از شوخی؛ مطلب دل نشینی بود. به قول یه بنده خدایی: دلتان گرم خدا باد
    پاسخ:
    ممنون از این همه لطف شما....
    :)
  • مریم پاک آئین
  • به روزم با از دیو و دد ملولم...

    http://www.vadeyemeead.blogfa.com/

    راحع به غزّه
    سلام
    ایام به کام و خداقوت...
    پاسخ:
    سلام...
    وهمچنین...
  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • نمیدونم فقط همون رو شنیده بودم
    حتماً شما که اهل مطالعه هستید اطلاعات تون بیشتر است.

    یاعلی مدد
    پاسخ:
    یاعلی...
    سلام خوشحال میشم به کلبه فقیرانه ام سری بزنید...

    یا علی[گل]
    پاسخ:
    سلام.سر زدیم...یاعلی
    سلام
    رفاقت به سبک حبیب2 
    روز شد
    پاسخ:
    سلام.ممنون از دعوتتون....
    خیلی قشنگ نوشته شده بود :)
    پاسخ:
    شما قشنگ دیدن...ممنون از محبت شما
  • باید مراقب بود
  • فوق العاده بود

    <!-- /* Font Definitions */ @font-face {font-family:"Cambria Math"; panose-1:2 4 5 3 5 4 6 3 2 4; mso-font-charset:1; mso-generic-font-family:roman; mso-font-format:other; mso-font-pitch:variable; mso-font-signature:0 0 0 0 0 0;} @font-face {font-family:Calibri; panose-1:2 15 5 2 2 2 4 3 2 4; mso-font-charset:0; mso-generic-font-family:swiss; mso-font-pitch:variable; mso-font-signature:-1610611985 1073750139 0 0 159 0;} /* Style Definitions */ p.MsoNormal, li.MsoNormal, div.MsoNormal {mso-style-unhide:no; mso-style-qformat:yes; mso-style-parent:""; margin-top:0cm; margin-right:0cm; margin-bottom:10.0pt; margin-left:0cm; text-align:right; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; direction:rtl; unicode-bidi:embed; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-fareast-font-family:Calibri; mso-fareast-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin; mso-bidi-font-family:Arial; mso-bidi-theme-font:minor-bidi;} .MsoChpDefault {mso-style-type:export-only; mso-default-props:yes; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-fareast-font-family:Calibri; mso-fareast-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin; mso-bidi-font-family:Arial; mso-bidi-theme-font:minor-bidi;} .MsoPapDefault {mso-style-type:export-only; margin-bottom:10.0pt; line-height:115%;} @page WordSection1 {size:612.0pt 792.0pt; margin:72.0pt 72.0pt 72.0pt 72.0pt; mso-header-margin:36.0pt; mso-footer-margin:36.0pt; mso-paper-source:0;} div.WordSection1 {page:WordSection1;} -->

    ( من طلبنی وجدنی و من وجدنی عرفنی و من عرفنی

     احبنی و من احبنی عشقنی و من عشقنی عشقته و من عشقته قتلته

     و من قتلته فعلی دیته و من علیّ دیته فانا دیته) ...

    پاسخ:
    سپاس...
    سلام
    مثل همیشه خیلی خوب بود  ؛ نوشته ی کنار وبلاگتون که فرمایش حضرت آقاست خیلی مفید بود برام تو این لحظه ... ممنون
    پاسخ:
    سلام
    ممون بابت وقتی که صرف کردید...
    خدا رو شکر
  • کنیز ولایی یوسف زهرا(عج)
  • زیاد گفته ام...اما مطمئنا نه به اندازه ی تو...که دوستت دارم...بزرگتر من!


  • زینب نیک نجات
  • :)
    خیلی هم خوب. جوری نوشته بودید که قابل لمس بود اساسا...

    پاسخ:
    اما مثل عکس نمیشه....
    :)
  • روح و ریحان :)
  • متن فوق العاده ای بود

    :)

    پاسخ:
    نگاه شماست...
    ممنون
    الهی به بهشت و حور چه نازم/مرا دیده ای ده که از هر نظر بهشتی سازم
    سلام
    پست خوبی بود وتاثیرگذار...!
    اما این حرفا نه به معنای اینِ که ما دوسش نداریم!
    فقط جای تاسف داره که "او را فراموش کرده ایم"
    یک آن به خودمون میایم می بینیم ای بابا...!
    اصل رو گذاشتیم فرع رو چسبیدیم!
    پاسخ:
    سلام...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">