ذره

         السلام علیک یا احمد بن موسی الکاظم علیه السلام   

با عکس ها به زیارتشان بیایید...

نایب الزیاره همه ...

نظرات  (۴۱)

  • سیدعبدالله عابدین مطلق
  • کسی قدم به حرم بی مدد نخواهد زد
    بدون واسطه دم از احد نخواهد زد
    گدای کوی رضا شو که آن امام رئوف
    به سینه ی احدی دست رد نخواهد زد[گل]

    ممنون از اینکه ما رو هم بردید به زیارت ....
    زیارتتون قبول
  • خادم معنوی امام رضا (ع)
  • باد این بار هوای حرمت آورده ....

    باز من مست شدم ...

     
    سلام، ببخشید دیر سر زدم 
    از لطفتون بی نهایت ممنونم  

    خیلی پست زیبایی بود ، من تا حالا قسمتم نشد زیارت حضرت شاهچراغ، خیلی برای من دعا کنید یکی از آرزوهامه زودتر بیام شیراز ....

    لذت بردم

     پیشاپیش ولادت آقا علی بن موسی الرضا المترضی (ع) 

    رو تبریک میگم  



     در حرم زیبایش به یادتون هستم ....


    پست های جدید رو از دست ندید :)
  • ڪربـلایے بے نشان
  • سلام...ممنون از حضورتون

    زیارتتون قبول

    یاعلی

  • مــ ــــازح
  • السلام علیک یا احمد بن موسی
    دست من و دامان تو
    درد من و درمان تو...

    "السلام علیک یا شاهچراغ"

    ممنون بابت دعوت به این زیارت مجازی دلچسب.
  • *** رک و راست ***
  • تو که دلت اونجاست، نائب الزیاره ی ما هم باش ...
  • عباس الاسوند
  • سلام علیکم برادر وبلاگ سنگر زیبایی دارید..
    خواستید تبادل لینک کنید بسم الله...
    یا علی
    سلام
    ممنون  از لطفتون
    خدا خیرتون بده
    پاسخ:
    سلام...ممنون از قبول دعوت
  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • سلام علیکم

    خیلی دلمان هوایی شد
    کلن آدم عکس حرم ببینه دِلش هوایی میشه 
    از این که یادمان کردید سپاس 
    دلمان یک دور رفت و برگشت
    تصاویر بسیار دِل چسب اند ... 

    خداقوت
    یاعلی(صلوات برای فرج)
      السلام علیک یا احمد بن موسی الکاظم علیه السلام   
    سلام مارا هم برسانید


    پاسخ:
    سلام
    نایب الزیاره همه ایم...
    سلام:
    به روزیم با خط مشیمان..
    ....
    "فشنگ من هم مداد من است"
    medadjangi.ir
    پاسخ:
    سلام...حنما
    به به !

    سلام

    ممنون*

    سلام

    بسیار زیبا...

    التماس دعا
    خدا قوت

    ممنون از حضور همیشگیتون

    در پناه توجهات خاصه امام زمان

    سلام

    سپاس فراوان..

    حتما نائب الزیاره ما باشید...

    ممنون که یاد عزیزان من بودید..

    خدا عزیزان شما را حفظ کند..

    التماس دعا

    پاسخ:
    سلام
    شما هم نایب الزیاره ما باشید...ممنونم

    بسم الله الرحمن الرحیم

    سلام علیکم

    خیلی خیلی زیبا بود

    من واقعا دوست دارم برسم خدمتشون ...تا حالا قسمتم نشده

    پاسخ:
    باسلام
    ان شاله...
  • کــربــ بلایی محـــــبــــــــ
  • سلام
    خداقوتــــــــــــ
    دلمـــــــــــــ تنگــــــــ استــــــــــ آقا ! 

    تا کی به کویر، بحر یا بر بخورد؟
    باید به مسیرهای بهتر بخورد
    ای کاش که نامه‌ای برای مشهد
    امروز به پست این کبوتر بخورد

    این کودکیِ من است با چشمی خیس
    می‌گرید و خادم تو می‌گوید: «هیس
    من گمشده نیستم، بیا نام مرا
    در دفتر پیداشدگانت بنویس

    با عشقِ همین ضریح بر می‌خیزد
    شعری که چنین فصیح بر می‌خیزد
    با مرده‌دلان بگو بیایند، هنوز
    اینجا نفس مسیح بر می‌خیزد

    این راه اگر خاره و خارا، بطلب!
    گر قابل آبله است این پا، بطلب!
    «دست از طلب...» آه، فال خوبی آمد
    یعنی ته مطلب این که: آقا! بطلب

    التماس دعا
    یازهراکربـــــــ بلاانشاالله
    پاسخ:
    سلام.شعر بسیار زیبایی است.لذت بردیم.
    سلام علیکم...
    زیبا بود...
  • چادر سیاه من
  • سلام و سپاس از دعوتتون... زیارت قبول
    سلام 

    ممنون .خدا زیارتشون رو قسمتمون کنه ..
    شما شیرازی هستین ؟
    پاسخ:
    ان شااله...
  • ✜خـادم المهدی✜
  • مرحبا
    عالییی
    خدا قوت
    تشکر از حضورتون

    ممنون از دعوتتون

    زیارت قبول
    ممنون بابت زیارتی که دعوت شدیم

    التماس دعا...
    التماس دعای فرج
    سلام
    واقعا زیبا  بود
    منو برد به دوران دانشجوییم
    سر راه دانشگاه میرفتم زیارت
    موفق باشید.
  • پنجره فولاد
  • السلام علیک یا احمد بن موسی الکاظم علیه السلام سلام علیکم زیارت قبول بابت عکسهای زیبای حرم شاه چراغ سپاس خیلی التماس دعا داریم
    پاسخ:
    سلام...خواهش میکنم...نایب الزیلره همه 
  • هیئت جوانان علی اکبر اصفهان
  • در آسمان آبی چشمت شناورم
    از بارش نگاه بهارانه ات، ترم

    چشم تمام ثانیه ها برضریح توست
    آورده ام هدیه گل اشک پرپرم

    بر صفحه ی خیال دلم می کشم به شوق
    از بارگاه پاک تو طرحی برابرم

    فیض دعای ندبه کنار ضریح تو
    شد قسمتم، که منتظر نور کوثرم

    درسایه سار امن تو مأوا گزیده ام
    ای سیدالاعاظم و ای روح باورم

    این واژه ها که هیات زائر گرفته اند
    امید بر نگاه تو دارند، سرورم

    گلهای نور چیده ام از باغ مرقدت
    شاه چراغ، ای حرم سبز خاطرم

    آه ای نگین حلقه ی شیراز! باز هم
    لطفی نما که پا بگذارم در این حرم

    عبدالرضا مروتی اردکانی

  • هیئت جوانان علی اکبر اصفهان
  • این درب نیز مشرف به میدان احمدی میباشد

    بالای سر درب با خطوط درشت از کاشی معرق نوشته شده

    <<سید امیراحمدبن موسی الکاظم علیه السلام >>

    در زیر این اشعار به چشم می خورد:

    تبارک الله ازاین روضه رفیع مقام                       که هست مدفن شاهچراغ خیر انام

    سلاله نبوی دودمان مرتضوی                             که شرع انور جدش از او گرفته دوام

     

    در قسمت بالای درب با استفاده از چوب نارنج اشعار زیر نقش بسته است:

    این در در ساحت جنان آمده است                        دروازه عشق را نشان آمده است

    داخل شو و سر بسای بر خاک رهش             اینجاست که جلوه گاه جان آمده است

    پاسخ:
    سلام
    ممنون از تکمله شما...
    یا علی
    سلام:
    در دفعه اول یاد مشهد الرضا افتادم..
    و بعد یاد کربلا..
    دلم به عشق تو تا آسمان هشتم رفت..
    نماز در حرمت اهدنا نمیخواهد..
    ممنون.
    التماس دعا
    یاعلی
    پاسخ:
    سلام
     یا علی
    سلام
    ممنون از لطفتان...
    زیارتش چسبید
  • محمد حسین خانی کوثرخیزی
  • آقا جلا دادی دلمو با این عکسا ممنون
    پاسخ:
    ان شااله زیارتشون قسمت شما باشه
  • در راه مانــــده...
  • ســــــــلام.... ممنون از دعوتتان!

    :( خوش به سعادتتون، حتمــــا برای ما هم دعا کنید....

    ایام بکام...
    التماس دعا فرج.. یاعلی
    پاسخ:
    سلام...نایب الزیاره همه دوستان بودیم...
    ممنون از قبول دعوت
  • رها پاک سرشت
  • سلام....
    خیلی قشنگ بودن عکسا...
    خدا قسمت کنه ما هم بریم 
    فک کنم یه بار بچه بودم فقط رفتم
    یا علی
    پاسخ:
    ان شااله در جوانی...خیلی زود
  • محمدحسین جمال‌زاده
  • آنقدر یا فضل و کمالات بود که وقتی خبر شهادت پدرش به گوش شیعیان رسید خواستند با او به عنوان امام هشتم بیعت کنند. خودش را از معرکه کنار کشید و گفت من خود در بیعت کسی هستم. امام من بردارم علی است.
    همین عهد بود که او را از مدینه راهی ایران کرد.
    السلام علیک یا احمد بن موسی الکاظم
  • بیدار بیقرار
  • سلام زیارت خوبی بود سپاس
  • در امتداد وصال
  • سلام بزرگوار ممنون از حضورتون وبلاگ زیبایی دارید خدا قوت

    یا علی

  • حمید رضا باقری
  • سلام ممنون
  • محمدرضا محمودی
  • اینجا شیراز سومین حرم اهلبیت(ع)...
    ممنونم ازتون...
    تشریف بیارید
    خوشحال میشیم...
  • امیرحسین رعایی
  • السلام علیک یا احمد بن موسی
    سلام برادر
    زیباست حرمش
    یک بار توفیق زیارتش را داشتم..
    ممنون...در صورت صلاح دید مارا با نام بر بال اندیشه لینک نمایید تا سهمی معنوی از این وب (که در راستای نشر عقاید شیعی فعالیت میکند) بهره مند شوید
    یاعلی

    سلام
    التماس دعای فرج
    پاسخ:
    سلام...
  • ژیلا امیری
  • باسلام دلم هوای شیراز شاه چراغ کرده از امام بخواه از خدابخواهد هرچه زودتر نصیبم کند ضمنا مادر بیماری دارم برایش زیارت ودعا کنید وخودم هم میگویند طالع ات نحس است راستش خیری ندیدم وبختم بسته وبیمارروحی ام برایم دعا کنید خواستگار خوبی برایم پیداشود جواب مثبت بدهم وسروسامان بگیرم ضمنا یک مرادخصوصی هم دارم که نمیتوانم بگم بگید اون یک مرادش رابدهد  ممنون