ذره

پ.ن:

 * نخوانده هایم همیشه بیشتر ند..

*شما...؟

نظرات  (۳۱)

ما نیز هم...
یکی از دغدغه های زندگی ام شده
تلنبار شدن کتاب های نخوانده...

وای جناب ذره ...

داغ دلمان تازه شد!!

یعنی عمر مجال میدهد؟!

بار پروردگارا...

...
یک قانون همیشگی ست ...
پاسخ:
قانون ها را خودمان وضع می کنیم...
پولت زیادی کرده؟
خب تو که حال خوندن نداری چرا می خری که حالا بگی نخونده هام بیشتره
خدایا عقل معاش بهش بده!!!
.
پاسخ:

عاقلان دانند...

  • محمدمسعود رحمانی
  • چه بخوانم
    چه نخوانم
    انچیز که کم است
    علم من است....
    پاسخ:
    مگر می شود خواندن با نخواندن با هم تفاوت نداشته باشند؟؟؟
    نباید داستان ابوریحان بیرونی را فراموش کنیم...
  • چادر سیاه من
  • سلام و سپاس از حضورتون

    بسم الله الرحمن الرحیم

    سلام علیکم

    بله من هم همینجورم!!!!!!

    خدا کند از فرصتها خوب استفاده کنیم

    ان شاء الله

    ممنونم ار دعوت شما

    چه زیباست نوشتن ، وقتی میدانی او میخواند

    چه زیباست سرودن ، وقتی میدانی او میشنود

    و چه زیباست دیوانگی به خاطر او ، وقتی میدانی او میبیند . . .
    سلام
    مگه کسی هم هست که خونده هاش بیشتر از نخونده هاش باشه؟
    این اصن غیر ممکنه.
    پاسخ:
    ممکنه...
  • کــربــ بلایی محـــــبــــــــ
  • سلام
    نخوانده هــــــــــــایمـــــــــــــــ بیشتر استــــــــــــــــــــ خیلیــــــــ زیاد !
    نهج البلاغه رو به رویمــــــــ هستــــــــــــــ !
    یازهرا کربـــــــ بلا انشاالله!

  • محمدصادق برجیان
  • نخوانده هایمان خیلی بیشترند... خیلی!!
    حق گفتید
    راست گفتید
  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • سلام علیکم

    دقیقا !
    اساسی تو فکر تغییرم در این مورد ! خدا نظری کنه انشاالله!
    به شدت این موضوع رو حس میکنم!

    خداقوت متن زیبا و تصویر تون 
    یاعلی(صلوات برای فرج)
    خیلی بیشتر
    سلام
    این از بدیهیات است/

    بسم الله العالم الحلیم

    سلام و عرض سپاس جهت حضور نورانیتان....

    ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

    و اما می فرمودند : آنکه خوانده ایم به کجا رسیده ایم که همه حجاب شد و ما را وا داشت از حضرت ....

    حجاب پشت حجاب....

    باورتان نمی شود.....ناشتا !!!...بارها و بارها....

    صبح تا خود شب !...

    عرضه می دارم!..به محضر آن عالم دردانه حکیم!

    نادانم ...جاهلم....معاند نیستم!!!

    تو به جبارییت خود مرا ببخش....

    من هیچ نمی دانم..... نادانم......

    همین...ساده ....برای خدا.....
  • محمدمسعود رحمانی
  • سر بزنید
    بروزم با مطلبی بنام
    چرا مسجود؟؟؟

    پاسخ:
    سلام...حتما
  • رها پاک سرشت
  • منم....
    البته تعداد سوالات و پاسخ ها هم میتونه مصداق باشه البته با تفاوت طرفین بیشتر!
    نخوانده هام رو که مرور می کنم
    حالم بد می شه
    واقعا ...
    دقیقا من هم همین طور...
    یه قانونه، اصلا مگه می شه خونده ها از نخونده ها بیشتر بشه!
    کتاب اقیانوسه...
    پاسخ:
    مشکل اینه که شنا کردن بلد نیستیم...
    اول با خودم هستم
  • حسین بوذرجمهری
  • سلام
    به نظرم این عکس حرف دیگری دارد
    این سیستم در تعادل است در حالی که یکطرف کتابها خیلی کمتر هستند. میخواهد بگوید خواندن بعضی کتابها، از خواندن هزاران کتاب بیش میارزد. چه اینکه خیلی از کتابها دروغگویند چرا که نویسندگانشان دروغگویند.
    مثلا قرآن به خواندن چند کتاب میارزد؟ هر دو هم کتاب هستند!
    عنوان کتاب خیلی کلی است. اینکه آدم دغدغه اش خواندن همه کتابها باشد مثل این است که بخواهد حرفهای همه مردم زمین بشنود. میترسم به جای سود، مایه غفلتمان از حرفهای اصلی بشود.
    پاسخ:
    سلام
    نظر جالبی دارید.
    مسلما کتاب های خوب  وارزشمندبسیاری است که ما نخوانده رهایشان کردیم.
     باز هم منتظر نظرات شما هستم.
    یاعلی


    ممنونم از نظر لطفتون :)
  • مانی خردمند
  • هرچه قدر ک بیشتر بدانیم بیشتر ب نادانی خود پی میبریم
    پاسخ:
    مسلما...
    ممنون از قبول دعوت
    یا علی
  • محمد حسین خانی کوثرخیزی
  • خوانده ها صفر حدی
    نا خوانده ها تقریبا بینهایت
    سلام علیکم
    من هم همینطور، همیشه خوانده هایم از ناخوانده هایم کم تر است ، باید از بزرگمان حضرت امام خامنه ای بیاموزیم که روزانه کتاب خواندن جزء کارهای ضروریشان محسوب می شود.

    تشکر از حضور شما در وبلاگ ما
    اگر مایل به تبادل لینک هستید ما رو خبر کنید.

    پاسخ:
    سلام
    خبر کردم...

    همه اش نخواده است و بسسسسسسسسسسسسسسس

    من خوانده های به دردبخورم کمترن!
    انگشت شمار حتی
    و این فکر می کنم بدتر باشه از اینکه نخوانده هات کمتر از خوانده هات باشن
    پاسخ:
    این یه درد دیگه هست...
    اره...امان از خودم....کاش میشد درست بشیم دیگه...اخه تا کی؟؟؟
    علیکم السلام.
    شما هم با نام یک ذره با افتخار لینک شدید
    ممنون
    یاحق

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">