ذره

مالک اشتر زمان

نظرات  (۱۴)

  • مانی خردمند
  • زنده باد سردار
    پاسخ:
    زنده باد....
  • محمدصادق برجیان
  • سلامتیش صلوات!
  • عمــــــــار
  • سلام همسنگر عزیز
    ممنون که به وب من سر زدید
    وب جالبی دارید.

    پیام تسلیت در پی درگذشت مادر سردار سرلشگر سلیمانی
    حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در پیامی درگذشت والده‌ی سردار سرلشکر قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تسلیت گفتند.
    متن پیام رهبر انقلاب به این شرح است:

    بسمه تعالی
    سردار سرلشکر قاسم سلیمانی درگذشت مادر گرامیتان را به شما و دیگر بازماندگان آن مرحومه تسلیت میگویم. زحمات و خدمات ارزشمند جنابعالی به اسلام و مسلمین، بیشک ذخیره‌ی ارزشمندی است در دیوان عدل الهی، برای مادری که چنین فرزندی را در دامان خود تربیت کرده است. رحمت و مغفرت الهی را برای آن مرحومه از خداوند متعال مسألت میکنم.
    سید علی خامنه‌ای
    ۱۳۹۲/۶/۱۹

    پاسخ:
    سلام
    ممنون از قبول دعوت و...

    باید که شهید رفت پابوس بهشت

    این گونه اگر نشد جهنم بهتر...

    راهشان پررهرو باد

    سلام

    ممنونم ازحضورشما

    عالی بود.خداقوت

     

    یاعلی

    سلام
    خوشحال میشم
    شما هم لیتک شدین
    پاسخ:
    سلام...یا علی

  • گل همیشه بهار
  • سلام

    ممنون از دعوتتون!

    تبریک می گم وب خوبی دارید.

    موفق باشید

    پاسخ:
    سلام
    ممنون از حضورتون و ممنون از قبول دعوت

  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • سلام علیکم

    خدای من ...
    شهادت ... هدیه ایست عطا کردنی از جانب خودت ...
    خدایا ما هم ... لایق نیستم ... تلاشم را میکنم ... خدایا من هم هدیه ای از این جنس از تو میخواهم 

    خدا حفظشون کنه

    خداقوت
    یاعلی(صلوات برای فرج)
    پاسخ:
    سلام
    ممنون از حضورتان وقبول دعوت
    انشاالله خدا حاج قاسم رو برای رهبر انقلاب حفظ کنه...

    برای سلامتیش صلوات.
    پاسخ:
    ان شااله...
  • در راه مانــــده...
  • خدا حفظشون کنـــه....

    تسلیت بابت فقدان مادرگرامیشان......
    بسم رب النور الحسین "ارواحناله لک الفدا"

    آمده که در رخت خون تو در آیم تا مرا داماد ضفاف خود نمایی ای حضرت

    خدا!!!

    اینجا برای آنکه در وصل تو درآیم تنها راه میدان و معبر عبور همان پرواز مرغ ققنوس است که روزی هزار بار در خود می سوزد و چه خواسته ای کوتاه است!!!

    گل و گلوله !!!...زخم وشمشیر!!!... خون و خدا!!!...دیگر هیچ!

    و در آن زمان که تنها در چشمان تو خیره شوم! کفر می ورزم!

    بگذار که کافرم خوانند!!

    و من نیز ثارالله خواهم شد!
    این آئینه داری ماست وپیمان شرابنامه ردانه!

    من قبلتو به عروسی تو گفته ام !

    دریاب مرداب نشینی این مرغک دریایی را.....

    راه پرواز از بام تو می گذرد!

    می دانم!

    بگذار کافرم خوانند....

    من دست تو را حس می کنم و احساسم اشتباه نیست!

    خون ثاراللهی....ای عشق ...در خون دریاب مرا....

    دریاب مرا....

    التماس دعای فرج
    سلامتیش صلوات
    فوت مادر حاج قاسم رو بر همگی تسلیت عرض میکنم

    چه خالص.

    آنها عاشق خدا شدند و خدا عاشق انها.و خدا به سمت خود کشیدو خود خونبهای انها را پرداخت.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">