ذره

نظرات  (۲۱)

سلام سلام
.
بر آینه ی زلال هستی صلوات
بر لحظه ناب عشق و مستی صلوات
خواهی که شوی یاور او پس بفرست
بر روی گل حضرت مهدی صلوات

.
امام مهدى علیه السلام :
هر یک از شما باید کارى کند که با آن به محبّت ما نزدیک شود .
(بحار الأنوار: 53/176)

✳شهیدی که امام زمان (عج) کفنش کرد✳
                                    

شهیدی بود که همیشه ذکرش این بود، نمی دونم شعر خودش بود یا غیر...

یابن الزهرا
یا بیا یک نگاهی به من کن
یا به دستت مرادر کفن کن.

از بس این شهید به امام زمان
 (عجل الله تعالی فرجه)
علاقه داشت به دوست روحانی خود وصیت می کند.اگر من شهید شدم دوست دارم در مجلس ختم من تو سخنرانی کنی...
روحانی می گوید: ما از جبهه برگشتیم وقتی آمدیم دیدیم عکس شهید را زده اند.
پیش پدر و مادرش آمدم گفتم: این شهید چنین وصیتی کرده است
آیا من می توانم در مجلس ختم او سخنرانی کنم؟ و آنان اجازه دادند...
در مجلس سخنرانی کردم بعد گفتم ذکر شهید این بوده است:
یا بن الزهرا
یا بیا یک نگاهی به من کن
یا به دستت مرا در کفن کن
وقتی این جمله را گفتم ، یک نفر بلند شد و شروع کرد فریاد زدن .
وقتی آرام شد گفت: من غسال هستم
دیشب آخرهای شب به من گفتند یکی از شهدا فردا باید تشییع شود
و چون پشت جبهه شهید شده است باید او را غسل دهی وقتی که می خواستم این شهید را کفن کنم دیدم یک شخص بزرگواری وارد شد گفت: برو بیرون من خودم باید این شهید را کفن کنم.من رفتم در وسط راه با خود گفتم این شخص که بود و چرا مرا بیرون کرد؟؟؟
با عجله برگشتم و دیدم این شهید کفن شده
و تمام فضای غسالخانه بوی عطر گرفته بود.
از دیشب نمی دانستم رمز این جریان چه بود.اما حالا فهمیدم ...نشناختم...

📡منبع: کتاب روایت مقدس صفحه ۹۶ به نقل از نگارنده کتاب "میر مهر" حجه الاسلام سید مسعود پور اقایی

سلام، ولادت حضرت امام صاحب العصر و الزمان مبارکتان باشه
صوت منتشر نشده از علامه حسن زاده آملی درباره رهبر معظم انقلاب:
http://ghasedoon.blog.ir/post/290
یا علی

همه چیز از نبودن تو حکایت می کند

 
به جز دلم


که همچون دانه ای در تاریکی ِ خاک ، در انتظار  بهــار  ِ تو می تپد...

 

 مهـــدی جان (عج)   

 

دوستتــــ دارمـــــــ   



تبریک 



اللهم عجل فرجه
سلام و رحمه الله. این عید عزیز و شریف بر شما مبارک و باشد که از یاوران ایشان باشیم ان شاالله...  یقینا او خواهد آمد 
سلام بصیر
ایام به کام
عیدتان مبارک

اللهم عجل فرج مولانا


سلام

عیدتون مبارک ...

عاقبت بخیر بشید ان شا الله ...

اللهم عجل لولیک الفرج
سلام
او قطعا خواهد آمد...
کاش آن زمانی که بیاید، ما هم آماده باشیم...
عید مبارک
  • مدیون زهرا سلام الله علیها
  • سلام علیکم عیدتون مبارک.
  • مدیون زهرا سلام الله علیها
  • خدا کند که کسی حالتش چو ما نشود

    ز دام خال سیاهش کسی رها نشود

    خدا کند که نیفتد کسی ز چشم نگار
    به نزد یار چو ما پست و بی بها نشود

    جواب ناله ی ما را نمی دهد "دلبر"
    خدا کند که کسی تحبس الدعا نشود

    شنیده ام که از این حرف، یار خسته شده
    خدا کند که به اخراج ما رضا نشود

    مریض عشقم و من را طبیب لازم نیست
    خدا کند که مریضی من دوا نشود

    ز روزگار غریبم گشته است معلوم
    شفای ما به قیامت بجز رضا نشود...

    "امام خامنه ای(مدظله)"

  • محمد رضا ندیم پور
  • سلام
    عیدتون مبارک وچشمتون به نور جمالش روشن.انشاالله
    سلام
    زیبا....
    عالی بود
    سلام
    برای ظهور زیاد دعا کنیم...علی الخصوص در سحرها!

    التماس دعا
    سلام
    برای ظهور زیاد دعا کنیم...علی الخصوص در سحرها!

    التماس دعا
  • وَ آنکهــ دیـرتـر آ ـمَــد ...
  • سلام

    باید برای فرج دل خودمان هم دعا کنیم!

    دعوتید به "شلوغی حرم"


  • یادگار ایران
  • اللهم عجل لولیک الفرج
  • ... یک بسیجی ...
  • با سلام

    از ریان ابن شبیب از حضرت رضا علیه السلام در حدیثی آمده است که ایشان به او فرمودند:

    ابن شبیب، اگر برای چیزی گریه­ ات گرفت برای حسین بن علی علیه السلام گریه کن چرا که او را سر بریدند ؛ همان­ گونه که گوسفند را ذبح می­ کنند و همراه او هجده نفر از اهل بیتش که در زمین مانندی نداشتند، کشته شدند. و یقیناً آسمان­های هفت­گانه و زمین­ها برای کشته شدنش گریه کردند…

    وسائل ‏الشیعة ج : 13 ص: 503


    حاصل عمر اگر نیم نگاهی باشد
    بهر آن نیم نگاه با دل زار آمده ام
    لَیْتَ شِعْرى أَیْنَ اسْتَقَرَّتْ بِکَ النَّوى..

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی