ذره

نظرات  (۲۸)

خدا کنه بتونیم جواب بدیم 
اسنت زیبا و قابل تامل
فتامل!
  • انسان نیازمند
  • سلام
    هنوز آمادگی جواب دادن ندارم!
    یا
    جوابی رضایت بخش ندارم
    الهی و ربی من لی غیرک
  • پاک باخته
  • خدا کنه رو سفید باشیم اون روز...
    خدا کنه...
  • سید عطاالله میری
  • سلام علیکم
    از مطالب خوبتون استفاده کردم
    اگر مایل به تبادل لینک هستید، لطفا بانام " گوهر وجود" لینک کنید بعد خبرم کنید لینکتون کنم 
    یازهرا
  • میلاد انارفرهاد
  • سلام...

    پاسخ "باید" داد...به این دو سوال...و خیلی از سوال های دیگر...

    الان باید به وظیفه عمل کرد...

    الان " باید " خواند و یاد گرفت و عمل کرد..باید انسان بود و برای انسانیت دل سوزاند... تا بتوان به سوالات پاسخ دهیم...

    و...

     الهی یاری ام فرما که در این بازار گرم سرمایه ای تحصیل کنم که به کارم آید...

    همه چیز روشن و مشخص است...فقط...این فقط را همه می دانند..
    تولدت مبارک (؟! )
    ایشالا که بتونیم سربلند بشیم
  • محمد بصیرزاده
  • پای واتس اپ...
    سلام
    ای وای! :(
    من که جوابی ندارم
  • میلاد ترابی
  • من را بگو
    از چه خدا را غافلم؟
  • کــربــ بلایی محـب
  • سلامــ
    خداقوتــــــــ
    سوره رعد آیه ۲۸:
    ﺁﻧﻬﺎ ﻛﺴﺎﻧﻰ ﻫﺴﺘﻨﺪ ﻛﻪ ﺍﻳﻤﺎﻥ ﺁﻭﺭﺩﻩ ﺍﻧﺪ ﻭ ﺩﻟﻬﺎﻳﺸﺎﻥ ﺑﻪ ﻳﺎﺩ ﺧﺪﺍ ﻣﻄﻤﺌﻦ (ﻭ ﺁﺭﺍم) ﺍﺳﺖ، ﺁﮔﺎﻩ ﺑﺎﺷﻴﺪ ﺑﺎ ﻳﺎﺩ ﺧﺪﺍ ﺩﻟﻬﺎ ﺁﺭﺍﻣﺶ ﻣﻴﻴﺎﺑﺪ...
    به روزیمــ با "صحیفه سجادیه"
    یازهراکربــ بلا ان شاءالله
  • شاید خودم
  • داریم با حسین حسین پیر می شویم
    خوشحال از جوانی از دست داده ایم...
  • سیده سما
  • خیلی زیباست.
    و تلخه..
    من خودم که پاسخ ندارم.
  • تب باران
  • سلام

    این دو سوال را باید با آب طلا نوشت و گذاشت جلوی چشم تا شاید ملکه ذهنم شود .

    سوالهای سختیه .

    خدا کند نعمت عمر ما صرف اسلام و حمایت از مسلمین و امام  باشد . ان شاالله .

    شهدا کلی با این سوال حال میکنند .نه؟

    سلام
    از بس که گـــرم میـــــگذرد کاروان عمـر
    هرجا نشسته بر سر آتش نشسته ایم
  • خادم الشهید
  • سلام.
    ممنون از حضور و لطف شما
    خدا عاقبت ما رو بخیر کند
    یازهرا(س)
    سلام بزرگوار.....
    دوستان راجب سوال گفتنی هاروگفتن....
    حرف من راجب ساعت های عکسه من رویاداین قسمت ازقران میندازه که ازادمیان میپرسندچقدردردنیاماندید؟آنهامیگویندیک روزیابخشی ازیک روز...

    التماس دعای فرج...

    سلام

    متاسفانه عکس برا من باز نشد.! 

  • ** معتکف**
  • سلام بزرگوار
    عید بزرگ مسلمین بر شما مبارک
    سالروز ولادت با سعادت خاتم النبیین
    پیامبر خوبی ها و مهربانی ها 
    حضرت محمد صلی علی الله علیه وآله وسلم
    و رئیس مذهب تشیّع
    امام صادق علیه السلام برشما مبارک باد:)
  • محصل عشق
  • جوانی جوانی جوانی....
    در جوانی پاک بودن شیوه پیغمبری است...
    جوان یعنی یک جهان توان
    این جوانی غنیمتی است عجیب!
  • پاک باخته
  • عیدت مبارک...
  • تب باران
  • سلام و رحمه الله

    عید میلاد پیامبر اعظم (ص) و امام صادق(ع) مبارک

  • سید عطاالله میری
  • عیدتون مبارک
    ممنون که سر زدید
    یاعلی مدد
  • برف دونه
  • سلام برادر/خواهر عزیز (آخرش ما نفهمیدیم شما برادرین یا خواهر!!)
    عیدتون مبارک
    ان شاءالله به زودی مشرف بشین به مدینه :)

    راستی این عکساتون خیلی قشنگه ولی خیلی ریزه
    نمیشه خوند خوب
    :(
  • یک خبرنگار ...
  • سلام

    و تبریکِ میلاد ...


    + خدا کنه شرمنده اش نباشیم در روز قیامت ... :(

  • میهمان ...
  • سلام

    خداروشاکریم که نعمت رو بر ما تمام کرد

    خدا کنه بتونیم جواب این لطفها رو بدیم
  • یک سبد سیب

  • چه سخت :(
  • یادگار ایران
  • سلام علیکم.
    ان شاء الله بتونیم پاسخ نیکی بدهیم.

    خدمت شما؛
    پیامبر خدا صلى الله علیه و آله : صیقل دهنده این دلها، یاد خدا و تلاوت قرآن است.تنبیه الخواطر : 2/122.

    یا علی(ع)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">