ذره

"فکر نان باش که خربزه آب است..."

 

آن پیرمرد مهربان می گفت....

.

.

.

.

«  وَ ما هذِهِ الْحَیاةُ الدُّنْیا إِلَّا لَهْوٌ وَ لَعِبٌ وَ إِنَّ الدَّارَ الْآخِرَةَ لَهِیَ الْحَیَوانُ لَوْ کانُوا یَعْلَمُونَ »
این زندگى دنیا جز سرگرمى و بازیچه نیست، و زندگى حقیقى همانا [در] سراى آخرت است. اى کاش می دانستند.
«عنکبوت، آیه 64.»

 3.......... 2...........1 

نظرات  (۱۸)

هیچگاه فکر نمی کردم فاصله بینمان آنقدر زیاد شود که تو بی خیال زندگی کنی و من با خیالت بیخیال زندگی شوم!!!!!



برگرفته شده از brokenangel.blog.ir
سلام انصافا سایت زیبایی دارین

ای کاش...

فأین تذهبون؟!

 

استفاده کردیم.

اجرکم عندالله...

التماس دعا.

  • مدیون زهرا سلام الله علیها
  • امام علی علیه السلام:
    «ان الدنیا...مهبط وحی الله و متجر اولیاءالله»حکمت 131 نهج البلاغه
    *******
    ای خوش آن روز کزین منزل ویران بروم
    راحت جان طلبم وز پی جانان بروم
    حافظ
    **********
    این دو مسئله و اما :

    اللَّهُمَّ بِرَحْمَتِکَ فِى الصّالِحینَ فَادْخِلْنا وَ فى عِلِّیِّینَ فَارْفَعْنا.وَ قَتْلًا فى سَبیلِکَ مَعَ وَلِیِّکَ فَوَفِّقْ لَنا.

    خدایا! به ما توفیق بده که در راه تو و به همراه ولىّ تو کشته بشویم و به فیض شهادت نائل گردیم.


    ای کاش بدانیم..
    دنیا انسان را به بازی می گیرد، خوشا به حال کسی که بفهمد این ها بازی است نه حقیقتی که دل ببندد
  • وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
  • واقعن ای کاش داره
    اگه بدونیم که میدونیم ،در واقع اگه باورش کنیم 
    اوضامون بهتر از اینها خواهد بود 

    یاحق
    وقتی در قیامت پرده ها از برابرت برداشته شد؛
    آن وقت می فهمی که سرت کلاه رفته است،داداش جون!
    آن وقت دیگر نه راه پس داری،نه راه پیش.
    (آیت الله حق شناس تهرانی)
     

    خداوندا!

    تو میدانی که من

    دلواپس فردای خود هستم

    مبادا گم کنم راه قشنگ آرزوها را

    مبادا گم کنم اهداف زیبا را

    مبادا جا بمانم از قطار موهبت هایت

    دلم بین امید و نا امیدی میزند پر

    میکند فریاد: خداوندا مرا مگذار تنها،

    لحظه ای حتی

  • فاطمه مهدیخانی
  • هـــــــــــی...
    امان از ما...
  • محمد فرضی پوریان
  • با سلام خدمت و آرزوی قبولی عزاداری های شما در این ایام. حقیر با پستی جدید در مورد فلسفه این عزاداری ها در خدمتتون هستم.
    اللهم عجل لولیک الفرج.
    مرتضی پاشایی درگذشت الان. بدجور خبرنگارهای رسانه درگیرند و داغون.
    کره ای میخواید؟!!!
    باور کنید بدجور درگیریم، اگر نتونستم بذارید به پای امروز...
    حالا چرا کره ای؟
  • کـــ ـوثــر ◘مـــآهــ ◘
  • اعوذ بالله من نفسی..

    التماس دعا
    سلام
    http://media2.afsaran.ir/sil3spr_535.jpg
    و آخرت حتمی و دائمی و آمدنی است
    و دنیا ،گذشته...چقدر زود
    و همه ی دنیا ،کم بوده و هست
  • محمد محمدیان
  •  اگر ما به همین ایه عمل کنیم

    دیگه هیچ دغدغه ای برای اخرت نخواهیم داشت

  • عـــطـش ...
  • اللهم اجعل عواقب امورنا خیرا ...
  • فاطمه(یاس)
  • بابای منم می گن !

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">