ذره

سردار رشید اسلام شهید وزوایی ره:

اگر نتوانستید جنازه ام را به عقب بیاورید آنرا به روی مین های دشمن بیندازید تا اقلا جنازه من کمکی به اسلام کرده باشد.

نظرات  (۸)

سلام
خدا کنه مرده و زنده مون به درد بخور باشه

یاعلی
سلام علیکم مومن
عمق دید رو ببینید
چه میکنه این اعتقاد
خیلی بزرگواربوده محسن وزوایی
عاقبتتون بخیر به حق حضرت ابوتراب
  • ...:: ایمان ::...
  • خدا با اون‌ها محشورمان کند. آمین
  • -- رجعت صدر --
  • «الهی أطلب منک أن ترزقنی شهادة مطهرة أنا إخترتها بنفسی کفارة عن ذنبی شهادة قلّ نظیرها.. یتفتت فیها جسدی و تنال کل جارحة من جوارحی ما تستحق من القصاص و العقوبة
    و بعدها
    یاربی
    یصبح حتماً أن تسکننی بجوارک و جوار أولیائک أقول حتماً
     لإیمانی بعدلک فضلاً عن إیمانی بلطفک وحنانک و رأفتک یا سیدی یا مولای ألح فی طلبی أتمنى علیک أن لا تردنی خائباً یا کریم یا کریم یا کریم»

    «بارالها ...
    اگر تو اراده داری که با من براساس عدالت رفتار کنی و مرا به خاطر هرگناهی که اعضاء و جوارحم مرتکب شدند، مورد محاسبه قرار دهی، از تو می خواهم شهادت پاک و مطهری نصیبم کنی که من خود آن را اختیار نمودم تا کفاره ی گناهانم گردد... شهادتی که نظیر آن کم باشد و در آن پاره های تنم ریز ریز شود
    و هر یک از اعضاء و جوارحم آن عقوبتی را که مستحق آن است دریافت کند
    آن گاه
    پروردگارا! قطعا تو مرا در جوار خود و اولیائت ساکن خواهی کرد
    از آن جهت می گویم حتماً!
    که هم به دادگری ات ایمان دارم و هم به رحمتت...»

    * این یک دعای معروف است که رزمندگان حزب الله در وصیت نامه هایشان می نویسند
    اصل این دعا از سید عباس موسوی -ابویاسر- امیر قافله حزب الله است
  • -- رجعت صدر --
  • و فرمودند:

    "شهداؤنا عظماؤنا..

    شهداؤنا تاریخنا..

    شهداؤنا کل أمجادنا..

    شهداؤنا هم قرآننا الناطق..

    هم أبناء أبی عبد الله الحسین..

    کما أراد أبو عبد الله الحسین..."



    و حیف است که حالا که از لبنان نوشتم و شهدا
     از سید حسن نصر الله (ادام الله ظله) چیزی ننویسم:

    "خطکم الذی آمنتم به..

     طریقکم الذی سلکتموه..

     قضیتکم التی استشهدتم من أجلها..

     آمالکم والأهداف..

     أحلامکم والأمانی..

     دماؤکم لن تجف..

     حضورکم ما زال قویاً وحاضراً..

     ومقاومتکم هذه ستستمر..

     لن تسقط البندقیة من یدنا..

     ولن تهدأ یدنا..

    ولا الزناد.."


    "إرث الشهادة" را هم ببینید


  • ابوالحسن جعفری بلالمی
  • هیچ کس مثل این جوانمردان نخواهد بود .
    فقط بگم من چجوری وقت میگذرونم اینا چجوری زندگی میکردن
    من و امثالم بخوروبخواب و زندگی به بطالت ولی اینا.....
    خوش به حالشون

    سلام و رحمه الله

    تسلیت به خاطر کشته شدن حجاج در منا

    و بعد اینکه زندگی با این تفکرات است که انسان را عامل به آن میکند . کسی که تمام زندگی اش تلاش کرده خود را بنده خدا ببیند و وجودش را در خدمت راه او، باید تمام هم و غمش اسلام شود. چه زنده باشد چه نباشد ....

    باشد که اینگونه شویم: یکپارچه شوق موحدانه برای اسلام

    پاسخ:
    سلام علیکم
    عرض تسلیت به صاحب اصلی عزا و شما
    ممنون از نظرات آموزنده تون
    یاعلی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">