ذره

بِأَیِّ ذَنبٍ قُتِلَتْ ؟

خیلی تحت تاثیر این عکس قرار گرفتم. ازتون عذر می خوام. اما سکوت این روزها خیانتست  و ظلم...

نظرات  (۴۶)

چ عکسی...
چ عکسی...
وای چ عکسی...
پاسخ:
:(
وای الهی بمیرم چقدر این بچه ها درد میکشن خدا به حرمت همین روزهای عزیز این بچه ها و همه مسلمانان رو آزاد و سربلند کنه...
  • محمد علی رنجبر طزنجی
  • ...
    بگذار درد بکشند
    اینها عرب نیستند
    اینها مسلمان نیستند
    اصلا اینها انسان نیستند
    فقط ما عرب هستیم
    فقط ما مسلمان هستیم
    و فقط ما انسان هستیم
    دیگران اصلا آدم نیستند
    بیایید برویم با چشم آبی های بلوند عبری خوش باشیم
    حال خوش ما را با این ذبح ها خراب نکنید...
    ...
  • نیلوفرانه
  • ... و اذا ملئت ظلما و جورا...پس چه زمانی؟!.....

  • فانوس جزیره
  • و فردا یکی دیگر از هم بازی ها ...
    وا محمّدا... :(
    ...اقای صمدی آملی سال پیش در یادواره ی شهدا در ارتش مازندران یه چیزی گفتن...هر روز دارم بیشتر درکش میکنم...ایشون فرمودند: روحیه دوران دفاع مقدس را دوباره برگردانید...ارتش را قوی کنید...و...

    کودک فلسطینی!
    آسوده بمیر ! ...

    شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد را با تو کاری نیست!

    برزیل ۷ بر ۱ از آلمان باخت.

    مهمتر از این مگر خبری وجود دارد؟!

    ...

    یک نفر، یکی دیگر را گاز می‌گیرد و دنیا باخبر می‌شود ولی وقتی اسرائیل، هزاران کودک را بی‌رحمانه ترور می‌کند، هیچکس توجه نمی‌کند...

    ...

    http://sajjad-m.blog.ir/1393/04/24/%D8%A7%D8%B3%D9%88%D8%AF%D9%87-%D8%A8%D9%85%DB%8C%D8%B1

    خدای من

    خدای من

     

    یا مهدی ادرکنی...

     

    سلام صائم
    میشه تو این ضعف روزه قدم رنجه کنین و ما رو مورد تفقدتون قرار بدین ؟!!
    ------------------------------------------
    و شدی 75 ساله آقا ...
     ما و کریم ...
    چگ.نه پرواز کنیم .. 


    http://nishtar.ir/

    التماس دعای شهادت و شفاعت بی بی

    چقدر سخت .اینها بوی انسانیت نمی دهند

    بای ذنب قتلت؟!

    به کدامین گناه کشته شده اند؟
    ===============
    مسکنی میخواهم
    مثل آغوش تو

    سرم را در آغوش بگیرد
    این درد لعنتی امانم را بریده است

    هیچ آرامبخشی اثر نمیکند
    تو دوای تمام دردهایم شده ای

     

    أَیْنَ الْمُعَدُّ لِقَطْعِ دابِرِ الظَّلَمَةِ؟ أَیْنَ الْمُنْتَظَرُ لِإِقامَةِ الْأَمْتِ وَالْعِوَجِ؟ أَیْنَ الْمُرْتَجى لِإِزالَةِ الْجَورِ وَالْعُدْوانِ؟ أَیْنَ الْمُدَّخَرُ لِتَجْدیدِ الْفَرائِضِ وَالسُّنَنِ؟ أَیْنَ الْمُتَخَیَّرُ لِإِعادَةِ الْمِلَّةِ وَالشَّریعَةِ؟ أَیْنَ الْمُؤَمَّلُ لِإِحْیاءِ الْکِتابِ وَ حُدُودِهِ؟ أَیْنَ مُحْیى مَعالِمِ الدّینِ وَ أَهْلِهِ؟ أَیْنَ قاصِمُ شَوْکَةِ الْمُعْتَدینَ؟ أَیْنَ هادِمُ أَبْنِیَةِ الشِّرْکِ وَالنِّفاقِ؟ أَیْنَ مُبیدُ أَهْلِ الْفُسُوقِ وَالْعِصْیانِ وَالطُّغْیانِ؟ أَیْنَ حاصِدُ فُرُوعِ الْغَىِّ وَالشِّقاقِ؟

    کجاست آنکه براى برکندن ریشه ظالمان و ستمگران عالم مهیا گردیده؟ کجاست آنکه منتظریم اختلاف و کج رفتاریهاى اهل عالم را به راستى و اصلاح کند؟ کجاست آنکه

    امیدواریم اساس ظلم و عدوان را از عالم براندازد؟

    کجاست آنکه براى تجدید فرائض و سنن اسلام که محو و فراموش گردیده؛ ذخیره است؟ کجاست آنکه براى برگردانیدن ملّت و شریعت مقدّس اسلام اختیار گردیده؟ کجاست آنکه آرزومندیم کتاب و حدود آن را احیا سازد؟

    کجاست آنکه دین، ایمان و اهل ایمان را زنده گرداند؟ کجاست آنکه شوکت ستمکاران و متعدیان را در هم مى شکند؟ کجاست آنکه بنا و سازمانهاى شرک و نفاق را ویران مى کند؟ کجاست آنکه فسق و عصیان و طغیان را هلاک و نابود مى گرداند؟ کجاست آنکه برای کندن ریشة گمراهى و دشمنى مهیاست؟

    فرازهایی از دعای ناب ندبه
    ===========
    خداوندا به حق آه تمامی مظلومان تاریخ و سرآغاز آنها عم آل الله و اسوه ی صبر و ایثار زینب کبری سلام الله علیه ظهور وعده داده شده اش و منتقم آه مظلومان را برسان!
    الهی آمــــــــــین

  • سید گمنام
  • الا لعنت الله علی القوم الظالمین..
  • خادم اهل بیت (ع) ارادتمند رزمنده ها
  • بسم الله الرحمن الرحیم

     

     آمریکا باز هم صلح آمیز بودن انرژی هسته ای ایران را بررسی می کند!!!!!!!!!!!!!!!!در حالی که کارهای رژزیم صهیونیستی و دولت آمریکا روزبه روز تعریف حقوق بشر را مبهم تر می کند

    لعنت بر رژیم صهیونیستی...لعنت بر دولت آمریکا

    اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

    اللهم عجل لولیک الفرج

  • مریم پاک آئین
  • این مغزّ الاولیاء و مذلّ الاعداء

    اللهم عجل لولیک الفرج

    اللهم عجل ...
    نه...سکوت واقعا جایز نیست.
    خیلی تاثیرگذار بود

    اللهم عجل لولیک الفرج
    نه حرفت بیاید...
    حرفها باید بزنیم، از وحشی گری تکفیری ها تا سر بریدن داعش ها!!
    ما غممان بشود، جام جنایی و سر ببریم در فیلم هایی که کپی فیلم های مبتذل غربی است!!!
    این شده زندگی بچه مسلمان!
    از رتبه های تک المپیادی که می گویند این صحنه ها را نبین برای روحیه ات بد است، بیزارم، کسی بیدارشان کند این علم نیست!
    تعبیر قشنگی از علم در کتاب الف شده، علمی که بجوشد علم است که آن  هم منشا خدایی دارد!

    چه کرده ایم؟؟؟؟
    چقدر قوی بار آمده ایم و با پایه های قوی به دفاع بلند شده ایم؟
    اعتقادهای سست ما!
    چقدر آقایمان غریب است...
    سجاده ات را باز کن، امشب خیلی برای فردا شب دعا کن، چه پرونده هایی را فردا مولای عصر (عج) خواهد دید، چه پرونده هایی!!! برای غریبی و اشک های بی یاورش امشب احیا کن...
    بگذار کمی قلبت درد بگیرد، هنوز خیلی چیزها را تو نمی دانی و او میداند!!
    کاش غمخوار  بودیم
    کاش یار بودیم نه بار!!!


    التماس دعا
  • لایتنــــــــاهی ...
  • واقعاً بای ذنب قتلت؟؟... :"((
  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • خدا عاقبت مون رو بخیر کنه
    مدیر محترم وبلاگ
    با سلام.

    ضمن تشکر از زحمات شما، مطلب زیبای حضرتعالی برای معرفی و استفاده دیگران، در  سایت صدای تو / sedayeto.ir منتشر شد.

    لینک مطلب شما :

    http://sedayeto.ir/index.php/2013-07-08-05-33-41/short/5929-2014-07-16-04-45-53.html

    *** منتظر مطالب جدید شما و بخصوص مطالب "تولیدی خود شما" هستیم.

    *** لطفا سایت شبکه وبلاگی را با نام "صدای تو" به وبلاگ خود اضافه نمایید.

    *** لطفا پس از نوشتن هر پست ، با مراجعه به قسمت ارسال مطلب در سایت، ما را در جریان مطالب جدید خود قرار دهید.

    *********  از دوستانتان نیز بخواهید به ما بپیوندند...

    با صدای تو ، دیده و شنیده شوید / sedayeto.ir

  • یک سبد سیب

  • :'(


  • کوچکترین منتظر
  • دیده بگشا ای پس از سوءالقضا...حسن القضا...
    چقدر جای دست پدرانه ی مولا خالیست...
    با اجازتون عکس رو تو وب میذارم...

    دلم خوش است به این اشک گاه گاه خودم
    دوباره سفره ی اشک است و فیض ماه خودم
    دوباره نیمه شبی و بساط آه خودم
    رسیدم اول کاری که معترف بشوم
    نشان به کس ندهم نامه ی سیاه خودم
    کسی به جز تو خبردار نیست از حالم
    میان محکمه آرم که را گواه خودم ؟
    قشون اشک فرستاده ام به درگاهت
    ذلیل عفو توام با همه سپاه خودم
    به من تو راه نشان دادی و نفهمیدم
    فقط دویدم و رفتم به کوره راه خودم
    چه ظلم ها که نکردم به خود در این دنیا
    چه چوب ها که نخوردم من از نگاه خودم
    حیا نکردم و دنبال معصیت رفتم
    شدم من عبد فراری و دل بخواه خودم
    چه صبر داری و خسته نمی شوی از من
    خودم که خسته ام از این همه گناه خودم
    تمام ترس من این است مرگ من برسد
    که پی نبرده ام آن دم به اشتباه خودم
    به دست های خودم ساختم قفس ها را
    ببین که حبس شدم در میان چاه خودم
    " بجز حسین مرا ملجا و پناهی نیست "
    بگو به من که : بیا بنده در پناه خودم
    میان قبر بگویم حسین و گریه کنم
    دلم خوش است به این اشک گاه گاه خودم
    منبع : سایت سبطین - رضارسول زاده
    =======
    سلام و نور...
    در این شب های شورانگیز خیرترین ها را برایتان خواستارم.

    التماس دعای نور و باران

  • روح و ریحان :)
  • تکرار عاشورا
  • یک مسلمان
  • لعنت الله علی القوم الظالمین
    خیلی خیلی تاسف بار !!!! خدایا به حق اه مظلومانه مردم غزه و مسلمانان لطفی بکن و اجازه ظهور منجی مان حضرت مهدی عج الله را بده .... ای مسلمانان اگر انسانیم ودلمان با این وقایع به درد امده بیایید امشب برای ظهور هر چه سریع ترش دعا کنیم ...
  • ذو الفقار
  • ای خدا
    فقط میگم چرا زندم نمیدونم
  • فرزند آدم
  • فسیعلم الذین ظلموا ای منقلب ینقلبون...

  • افشین پارسائیان
  • خادم الشهید
  • بای ذنب قتلت؟
  • مسافر88 آرام
  • بغض
    اشک
    درد
    بغض
    بغض
    بغض
    ...

    این عکس واقعا.....
    تنها چیزی که میتونم بگم: اللهم عجل لولیک الفرج

    سلام
    دعامون کنین
    اللهم صل علی محمدو ال محمدو عجل فرجهم و اهلک اعدائهم اجمعین

    "بازی انگلیسی"

    http://fa.nasrtv.com/modules/video/singlefile.php?lid=9819#tabs-3

     

    ترس صهیونیست هادریک عروسی ازموشک بالای سرشان..

    http://fa.nasrtv.com/modules/video/singlefile.php?lid=9820

    کلافه ام..
  • ... خادم الزهرا
  • سلام

    خوبید شما؟. . . الحمد لله!

    بیاد شهید  تهرانی مقدم

     روی قبرم بنویسید اینجا مدفن کسی است که میخواست اسراییل را نابود کد

    وعده دیدار جمعه روز قدس

     

    بقول سید شهیدان اهل قلم

     قافله عشق در سفر تاریخ است و این تفسیری است بر آنچه فرموده اند: کل یوم عاشورا و کل ارضٍ کربلا... این سخنی است که پشت شیطان را می لرزاند و یاران حق را به فیضان دائم رحمت او امیدوار می سازد.

     به امید پیروزی مسلمانان در سراسر جهان ...

     اللهم عجل لولیک الفرج ...

     با موضوع قدس بروزیم

     منتظر حضور و نظرتون هستیم

     یا علی

     التماس دعا

    شعارهای ما اثر دارد.
    رژیم کودک‌کش اسراییل، اهدافش را از میان زنان و کودکان بی‌دفاع، انتخاب می‌کند بطوریکه تا به امروز، بخش اعظم کشته‌ها از همین دسته هستند. این‌روزها به نمازهای پنجگانه‌ی اهالی غزه، یک نماز دیگر هم اضافه شده است و آن هم نماز میت است.
  • در مسلخ عشق
  • سلام، ای کاش مسلمانان جهان غیرت به خرج می دادن و هر کس سطل آب براین لجن می ریختند و این اسرائیل را از صحنه روزگار محو میکردند.و نقشه جهان ار از پلیدی این خبیثان می شستند.
     لعنة الله علی قوم الظالمین
    مرگ بر حقوق ضد بشر
    مرگ بر آمریکا
    مرگ بر اسرائیل
    :(
    این......
  • ˙˙·٠•✿ اِقلیما ✿•٠·˙˙
  •  غزه در آتش و خون است خدایا مددی
    شهر در دست جنون است خدایا مددی

    آسمان تیره ز دود است و زمین مات ز درد
    حال خورشید نگون است خدایا مددی

    مرده در خاطره ها عشق، محبت، ایمان
    کینه و بغض فزون است خدایا مددی

    آنکه دم می زند از دین تو و مکتب تو
    در صف دشمن دون است خدایا مددی

    بر لبش ذکر تو و بر دلش آهنگ نفاق
    همره خصم زبون است خدایا مددی

    قلب مردان تمدن همه سخت است چو سنگ
    وز ره مهر برون است خدایا مددی

    پر ز خون است دل کرب و بلایی صفتان
    غزه در آتش و خون است خدایا مددی
    سلام
    خیلی تاثیر گذار بود
    من بروزم تشریف بیارین

    خـــــدای من ...
    خدایــــــــاااااااااااااا ...
    أیــن قاصـــم شوکـــه المـعـتـــدین ...
    کجاست آنکه شوکت ستمگران را در هم شکند ؟؟؟

    خدا ان شاء الله با ظهور آقامون ریشه ی این ظلم و جنایت ها را میخشکونن...

    سلام

    امیدوارم ستمکاران هرچه زودتر به سزای اعمالشان برسند

     

    الهی آمین

    ...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی