ذره

خالی نکن ...

و....

تکان نده....

کفش هایت را...

بگذار ...

همراهت....

بمانم...

....

بیایم...

...

سلام بر  روز شهادت تو....

نظرات  (۴۰)


خدایا! 
عذر میخواهم از این که، به خود اجازه میدهم که با تو راز و نیاز کنم، عذر میخوهم که ادعاهای زیاد دارم، در مقابل تو اظهار وجود میکنم، درحالی که خوب میدانم وجود من زاییده ارادة من نیست، و بدون خواسته تو هیچ و پوچم
شهید چمران
اللهم صل علی محمد وآل محمد وعجل فرجهم
سلام

فایل صوتی بسیار شنیدنی با عنوان مدیون

http://fanous.blog.ir/1393/03/29/%D8%B1%D9%88%D8%B4%D9%86%DA%AF%D8%B1%DB%8C-%D9%85%D8%AF%DB%8C%D9%88%D9%86
  • سنا ♥عاشق مهدی فاطمه♥
  • شهیدچمران:
    آنانکه به من بدی کردندمراهوشیارکردند.
    آنانکه از من انتقادکردندبه من راه ورسم زندگی آموختند.
    آنانکه به من بی اعتنائی کردندبه من صبروتحمل آموختند.
    آنانکه به من خوبی کردندبه من مهرووفاآموختندپس خدایا!به همه آنانکه باعث تعالی دنیوی واخروی من شدندخیرونیکی دنیاوآخرت عطاکن.

    ما امروز چقدر به چمران ها نیاز داریم...



  • کنیز ملکه مدینهツ
  • سلام بر روز شهادت تو...
    اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم.
  • 彡♥خـادم المهدی♥彡
  • باز آینه وآب وسینی وچاى ونبات

    باز پنج شنبه و یادشهدا باصلوات
    سلام برادر عزیز
    ممنون
    بسیار عالی بود
    بالاترین آرزویم برایت است :
    حاجت دلت با حکمت خدا یکی باشد
    یاعلی

    بسیار بسیار و بسیار زیبا..

  • مردی بنام شقایق ...
  • روحش شاد...
  • در راه مانده...
  • ســلام ...

    خــداقوت ، بسیــارزیبا!

    اللهــم صل عــلی محمــد وآل محمـــد وعجــل فرجهــم
    چمران اسطوره ی پرواز بودو
    عارفانه ها، نیایش، انسان و خدا، ووو آثار او را بخوانید که به راستی عاشق بود.
    می گفت: انسان یک عدد است و خدا بی نهایت، عدد بخش بر بی نهایت می شود صفر، پس انسان عاجز در شناخت خداست.

    آنان که به من بدی کردند، مرا هوشیار کردند؛

    آنان که به من انتقاد کردند، به من راه و رسم زندگی آموختند؛

    آنان که به من بی اعتنایی کردند، به من صبر و تحمل آموختند؛

    آنان که به من خوبی کردند، به من مهر و وفا آموختند؛

    پس خدایا! به همه اینان که باعث تعالی دنیوی و اخروی من شدند، خیر و نیکی دنیا و آخرت عطا کن.

    .

    .

    .

    "شهید چمران"

    پا به پای ماه...
    شهدا
    حقیقت رو پیدا کردند
  • فانوس جزیره
  • سلام بر چمران ...
    روحش شاد ..



    سلام علیکم
    عاقبتتون بخیر
    احسنت
    سسلام.
    باپست میوه زندگی درخدمتم.

    غیبت مارا ببخشید.
  • مدیون زهرا سلام الله علیها
  • سلام.روحمون با یاد شهید چمران شاد شود ان شاالله...

    مهمانی برگزار کردیم با میزبانی شهید چمران .شما دعوت شده اید به این مجلس...منتظر حضورتان:

    http://www.ehdayi1392.blogfa.com/

    سلام بر چمران ...
  • خانواده بهشتی
  • از خدای بزرگ می‌خواهم که فرج آن حضرت را نزدیک فرماید. از خدای بزرگ می‌خواهم که به ما عرفانی دهد تا وجود او را در میان خود لمس کنیم. از خدای بزرگ می‌خواهم که انقلاب مقدس ما را به پیروزی نهایی برساند. از خدای بزرگ می‌خواهم که ابرقدرت‌ها و صهیونیست‌ها و توطئه گران را نابود کند. شهید چمران
    سلام بزرگوار
    خدا قوت
    موفق و مهدوی باشید
  • یگانه سادات میری
  • خدابه سه طریق جواب میدهد
    میگوید بله وآن چیز را به مامیدهد
    می گوید نه وچیزی بهتر به ما میدهد
    می گوید صبر کن وبهترین را به ما میدهد

    ز چمران یادگرفتم

    که هرشب قبل از خوب متکایم را خیس اشک کنم و بعد بخوابم.....

     

    السلام علیک یا قمر بنی هاشم...

    منتظر قدوم پر مهرتون هستم
    شمع...
    آفرین 

    قلم قشنگی بود .
  • سنا ♥عاشق مهدی فاطمه♥
  • شهیدچمران:
    آنانکه به من بدی کردندمراهوشیارکردند.
    آنانکه از من انتقادکردندبه من راه ورسم زندگی آموختند.
    آنانکه به من بی اعتنائی کردندبه من صبروتحمل آموختند.
    آنانکه به من خوبی کردندبه من مهرووفاآموختندپس خدایا!به همه آنانکه باعث تعالی دنیوی واخروی من شدندخیرونیکی دنیاوآخرت عطاکن.
    و سلام بر راه تو که راهرو می طلبد
     خداوند به سه طریق به دعاها جواب می دهد: او می گوید آری و آنچه می خواهی به تو می دهد. او میگوید نه و چیز بهتری به تو می دهد. او می گوید صبر کن و بهترین را به تو می دهد
  • آرام mosafer88
  • سلام
    خداقوت
    سلام بر قهرمان عرفان و اسلحه
    و سلام بر آنانکه چون چمران نفس می کشند و چون چمران عاشق خدایند...

    امام على علیه ‏السلام :

    مَنْ وَثِقَ بِاَنَّ ما قَدَّرَ اللّه‏ُ لَهُ لَنْ یَفوتَهُ اسْتَراحَ قَلْبُهُ؛
    هر کس اطمینان داشته باشد که آنچه خداوند برایش تقدیر کرده است به او مى ‏رسد، دلش آرام مى ‏گیرد.
    غررالحکم، ح 8763 .


    اللهم صل علی محمدو ال محمد و عجل فرجهم و اهلک اعدائهم اجمعین

  • خلوت گزیده
  • سلام و درود بیکران به شما.
    ممنون که بمن سر زدید.
    خلوت گزیده
  • سنا ♥عاشق مهدی فاطمه♥
  • دلم خورشید می خواهد، هوای گنبدت کرده، دو باره برنگشته دل، هوای مشهدت کرده

    کبوتروار می آیم به آب و دانه ای دلخوش
    عطش دیده، ترک خورده، به سقاخانه ای دلخوش
    دلم خورشید می خواهد، هوای گنبدت کرده
    دو باره برنگشته دل، هوای مشهدت کرده ...

    سلام.خسته نباشید.وبلاگ بسیار زیبایی دارید.به وبلاگ همسر بنده هم تشریف بیارید.این پست رو خودم گذاشتم.برای تشکر از زحمات همسرم.
  • سفیر سکوت
  • شعیه به بین الحرمین حساس است
    بروزم
  • آیات نورانی
  • سلام
    شما دعوتید به "معجون ایمان و کفر" در آیات نورانی

    http://ayatenoorani.blog.ir/1393/03/31/iman-va-kofr

    موفق باشید
    روح مان با یادشان شاد...
    إنشاءالله مشمول دعای این بزرگوار باشیم و شهادت نصیب مان بشه....


    دعامون کنید،
    یا حق.
  • زهرا(عشق بارون)
  • انسان،

    عاشق زیبایی نمی شود،

    بلکه آنچه عاشقش می شود در نظرش زیباست...
  • مدیون زهرا سلام الله علیها
  • منتظر قدم سبزتان
  • مردی بنام شقایق ...
  • خاک کف پوتینش هم لیاقت میخواد....


    سلام
    سلام
    مچکرم از حضور
    و متن زیبایی که گذاشته بودین
    موفق باشیدو پایدار:)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی