ذره

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

شکسته بال‌ تر از من

میان مرغان نیست...

دلم خوش است که نامم

کبوتر حرم است....

نظرات  (۲۹)

سلام
خوش به احوال کبوتران حرم همیشه گرد بهترین مکان میگردند و دانه خور خان امامان هستند...
اما از ما گذشته (روز جوان را تبریک گفتید)...
  • ܓ✿◥چشم مجنوטּ◣ܓ✿
  • گاهی دلـــــم یک جای دِنـــج میخواهد

    جایی که بتوان خـــدا را نزدیکــــتر حـــس کرد 

    جـــایی شــبیه رواقـــهایِ حـــرمت

    بنشینم و زُل بزنم به گنبد طلایی رنـگــت 

    مـــن بـاشم و بغضـــهایِ نشکسته

    تو باشیو آرامش دلــــم

    در صحن گــــوهرشاد

    تو را به جان ِمـــادرت دریاب مــــرا ...

    یا امام رئوف


    امــروز دلـــم حــال کـــبوتــر دارد ...
     انــگــار کــه بــیــقــرار مــشـهــد شــده ام ...



    یـ علی ـا
    گویند زیارت تو حج فقراست؛

    بر گنبد و بارگاهت از دور سلام ...

    "السلاعلیک یا علی ابن موسی الرضا(ع)"
    ...

    ولی اینم بدونید که فقط دلتون خوشه!

    اینا دلخوشی هست ها!! جدی نگیریدش!!!

    ***

    کلا وقتی من میام انجا شیطنت و بازی با کلماتم گل می کنه!

    یا امام رضا
    غلام کوی تو هستم مرا به کس مفروش
    به قطره قطره اشکم مرا به کس مفروش

    بسم الله


    مرا ببر به حرم تا نرفته ام از دست

    علاج واقعه قبل از وقوع باید کرد....

    گاهی نمازی را امامت کرده باشی
    یا در لباس ناشناسی در شب قدر
    از خود حدیثی را روایت کرده باشی
    یا در میان کوچه های تنگ و خسته
    نان و پنیر و عشق، قسمت کرده باشی
    پس بوده ای و هستی و می آیی از راه
    تا حق دل ها را رعایت کرده باشی
    پس مردمک های نگاه ما عقیم اند
    تو حاضری بی آن که غیبت کرده باشی 
    لایق وصل تو که من نیستم
    اذن به یک لحظه نگاهم بده...

    عید است ولی بدون او غم داریم

    عاشق شده ایم و عشق را کم داریم

    ای کاش که این عید ظهورش برسد

    اینگونه هزاران عید با هم داریم...

    سلام
    چندی ست هوای این دلم بارانی ست
    هر خشت دلم بیانگر ویرانی ست
    بیماری دوری از خراسان دارم
    تجویز پزشک من حرم درمانی ست...
    خود را کبوتر حرمت فرض می کنم
    هرگز ندیده ام ز خودم خوش خیال تر
    اللهم ارزقنا حرم ...
    دلم شکسته
    بال که جای خود دارد.....



    مرهمی جز رضا برای دردم نیست؛
    سفر به خراسانم آرزوست...



    التماس دعا،
    یا حق.
  • وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
  • دلتنگیم بیشتر شد
    پارسال این موقع مشهد بودم!!
    :(

    لیاقت نداشتم واسه شعبان و رجب امسال!!
  • کنیز ولایی یوسف زهرا(عج)
  • آقـــا!

    خیـــال کن کـه غـزالم

    بیـا و ضـامن من شو!


    سلام علیکم و رحمة الله  
    التماس دعا
    یا مهدی(عج)
    .....
    ...
    ..

    .............حتی دل..........
  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • دل خوشی شیرینی است ...
  • حسین خوشنویس
  • ایشالا مسئولین حرم یکم به فکر بیان که امام رضا فقط برا اونا نیس و امواج رو بردارن و کبوترا و حیوانات بتونن بیان زیارت
    موفق باشید بال و دلشکسته
    اللهم عجل لولیک الفرج...

    منتظرتونم،

    در پناه حق

    چه لطیف بود 

    سپاس 


  • فانوس جزیره ...
  • به همین دلمون دلخوشیم ....
    سسلام.
    با پست چگونگی آشنایی من وآقا مهدی قسمت 1
    وچگونگی آشنایی من وآقا مهدی قسمت 2

    به روزم.
    منتظرتونم....
    همراز ستاره هایم و خواب ندارم
    مشغول خدا خدایم و خواب ندارم

    در شانه به شانه شدنم فایده اى نیست
    دلواپس کربلایم و خواب ندارم ...


    یـ علی ـا
  • گلبرگ دانلود
  • سلام بر شما ،یک قالب درست کردم میتونید نظرتون رو بگید .

    اگـــر هــیــچ وقــت بــعــد از هـــر لــبــخــنــدی

    خـــدا رو شــُـکـــر نــمــیــکــنــی

    حــَقــی نــــداری بــعـــد از

    هـــر اشــکــی اون رو ســَرزنــِش کـــنـــی...

    سلام.
    اومدم تا ازتون تشکر کنم بابت دعاهایی که برای مهدی ( همون فرزند شهیدی که برای سلامتیش ختم صلوات گرفتیم ) کردید.
    شکر خدا حالش خیلی بهتر شده و چند روز دیگه مرخص می شه!! و اینا همش به خاطر دعاهای شما دوستانه..
    ممنون از لطفتون     

    پاسخ:
    سلام.باید از شما تشکر کرد بابت تلاش تون.خوش خبر باشید.یاعلی
    س


    سلام.

    اللهم عجل لولیک الفرج

    دعوتید!!!!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی