ذره

کتاب باید هلو باشد: کتاب و کتابخوانی در بیان رهبر معظم انقلاب


تاریخ اولین چاپ:  1382
تاریخ آخرین چاپ:  1391
قطع:  پالتویی
چاپ جاری:  23
تعداد صفحات:  72



معرفی:
شما اگر اهل مطالعه نباشید ،بهتر است مسئولیت هم نداشته باشید، زیرا باز بی مطالعه می مانید. اما اگر انسان اهل مطالعه و کار علمی باشد، می تواند مسئولیت هم قبول کند. آن زمان که رئیس جمهور بودم،یک ماه نیم،دوبار نوبت من بود که به نماز جمعه بروم. من برای هر نمازجمعه، گاهی پنج ساعت مطالعه می کردم. پنج ساعت که می گویم، احتیاط می کنم ، و گرنه شش ساعت هم اتفاق افتاد مطالعه کنم....

«کتاب باید هلو باشد» اثری است که محسن حدادی آن را از توصیه های رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره  کتاب و کتابخوانی تنظیم کرده است.  این کتاب با استقبال فراوان مخاطبان مواجه شده است.

پ.ن:

جهت اطلاع از شرایط اهدا کتاب لطفا به مطلب کتاب هدیه 1 مراجعه کنبد.

 


نظرات  (۴)

  • رها پاک سرشت
  • سلام بزرگوار....
    به رسم ادب لینک شدید!
    شما هم اگر قابل دونستید....
    یا علی
    پاسخ:

    با سلام

     

    یا علی

    ممنون که تعریف می کنید
    اما
    دعا کنید مغرور نشم
    سلام:
    مطلب خوبی بود..
    انشاالله توفیق خواندن کتاب و عمل به دستور رهبر و مقتدامون را پیدا کنیم...
    یاعلی
    "فشنگ من هم مداد من است"
    medadjangi.blog.ir

    کتاب بسیار جالب  "من و کتاب" هم بسیار عالیست برای مطالعه
    اگر مطالعه نکردینش پیشنهاد میکنم از دستش ندین
    من خودم با مطالعش کمی نظرم درباره زمان و ... تغییر کرد
    پاسخ:
    سلام
     مدت ها پیش موفق به خواندنش شده ام .کتاب کامل تری هست وبرای هدیه دادن بسیار مناسب ..
    ان شااله بتوانم به جمع کتاب های هدیه اضافه کنم...
     یاعلی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">