ذره

دریافت

نظرات  (۱۹)

  • بانوی مبارز
  • اندوهت را به برگها بسپار، آخرین روزهای پاییزت بخیر.
        هر کجا باشی جایت سبز....لبانت پر خنده باد            
    پیشاپیش  یلدا مبارک

    فقط میتونم تشکر کنم.....

    به خاطر گذاشتن این صدای آرامش بخش.....

    گاهی اوقات حتی فقط صدای روح خدا غم ها رو از دل می بره......

    ما رو به خاطره های نه چندان دور بردید......

    پاسخ:

    من که دیر به حضرت رو ح الله رسیدم....
  • سجاد مؤذنی
  • هنوزم نیزه ها مهمان سرهاست
    هنوزم چشم ها بر دست سقاست
    دل مهدی در این اندیشه باشد
    که زینب هر شبش یلدای غم هاست...
    "یامهدی"
    "لبیک یا حسینـ"
  • خـــُلـــِدستان


  •       

    (حضرت حافظ )

    " در نظــر بازی مـــا بی خبــــران حیــراننــد 

    من چنینم که نمــودم ؛ دگــر ایشان داننــد

    عـــاقلان نقطــــه ی پرگـــار وجـــودند ولی

    عشق داند که در ایـن دایـــره سرگرداننــد

    جلــــوه گاه رخ او دیده ی من تنهــا نیست

    ماه و خورشید هم ایـن آینـه می گرداننــد

    وصل خورشید به شب پره ی اعمی نرسد 

    کــه در آن آینــه صاحب نظـــران حیــراننــد

    لاف عشق و گله از یار زهی لاف خلاف

    عشقبـــازان چنین مستحــق هجراننــد

    مگـــرم چشــم سیاه تـــو بیــامـــوزد کــار

    ورنه مستوری و مستی همه کس نتواننــد

    گــر به نــزهتـگه ارواح بَــرَد بــــوی تـــو بــاد

    عقل و جان گوهرِ هستی به نثار افشاننــد

    زاهــد ار رنــدی حافــظ نکند فهم چه باک

    دیــو بگریزد از آن قـــوم که قرآن خواننــد 

    گــر شوند آگــه از اندیشــه ما مغبچـگان

    بعد از این خرقه صوفی به گرو نستاننــد "



    " مگر می شود زندگی ما را به هم ریخته آفریده باشد ؛

    خـــدای دانه های انار ... ؟! "

    پاسخ:
    هرگز به هم ریخته نیافریده....
  • سید گمنام
  • جانم فدای امام خمینی..
    بسیار زیبا و جالب بود.
    استفاده کردم از سخنانشان.

    التماس دعا..
    یازهرا سلام الله علیها
    پاسخ:
    یا زهرا...
    جوانان عزیز خدا را شکر کنید که شما را از دوران حاکمیت دین بهره مند ساخته و جوانی شما را در چنین دورانی قرار داده است. از این سرمایه عظیم یعنی جوانی برای خود سازی فکری و علمی و روحی و جسمی استفاده کنید و مگذارید حتی یک ساعت از این بهار زندگی به هدر رود و صرف غفلت و لهو شود.
    اراده ی خود را تقویت کنید. با قرآن و عبادت و دعا و کتاب انس داشته باشید.ورزش جسمی و روحی را هم فراموش نکنید و این را به همه  جوانان خوب و مومن بگویید.
    والسلام علیکم.سید علی خامنه ای
    پاسخ:
    سلام....ممنون از نشر توصیه های رهبری.
  • حسین علیمحمدی
  • خداقوت
  • رها پاک سرشت
  • از بس که گریه شدم در هوای تو

    از خنده پر شده چشمم برای تو

     

    یک چشم خنده و یک چشم گریه ام

    این است راز تو، راز عزای تو

     

    آتش به پیلۀ هر شمع اشک ریخت

    از سوز غربت پروانه های تو

     

    آورده چشم به پلکی به هم زدن

    با پای اشک مرا پا به پای تو

    احتمالا شما سن بنده رو کم کمش 50 سال تخمین زدین که 24 سال پیش یعنی خاطره ی نه چندان دور!


    خاطره های نه چندان دور ماجرایی داشت که به اینجا مربوط نمیشد...

    نه چندان دور هم واقعا نه چندان دور بود!


    یعنی انقد نظرات من رو اعصابه!!

    یعنی همیشه میام انتقاد میکنم؟؟




    پاسخ:
    لطفا چند خط اول را رمز گشایی کنید....
    وجه تمایز شما با سایرین همین انتقادی بودن شماست که برای ما  تا الان سازنده بوده....امیدورام روحیه بقیه هم مثل شما بشود....
    باید از این روحیه و رویه تشکر کرد....

    به نظر من که چهره انتقادی خیلی خوبه...برای من این معنی رو میده که شما هر حرفی را بدون دلیل نمی پذیرید....
    روی اعصاب ما نیستید....بقیه رو نمی دونم...
  • دختران آسمان
  • سلام به شما

    وب خیلی خوبی دارین

    تشریف بیارین از اون ورا

    پاسخ:
    سلام
    نشانی؟

    یلدﺍ ﮐﻪ ﺟـــﺪﺍ .. ﺧﻨﺪﻩ ﯼ ﺁﺭﺍﻡ ﺣﺮﺍﻡ ﺍﺳﺖ..
    ﺍﯾﻦ ﺣﮑﻤــﺖ ﻣﺤﻀﯿـــﺴﺖ ﮐﻪ ﺗﺸﮑﯿﮏ ﻧﺪﺍﺭﺩ...
    ﻣﺎﻫﯽ ﮐﻪ ﺩﺭ ﺁﻥ ﻋﻤــــﻪ_ﺳــﺎﺩﺍﺕ ﺍﺳﯿــــﺮ ﺍﺳﺖ....
    ﻣﻬﻤﺎﻧـــــﯽﺷﯿﺮﯾﻨــــﯽﺗﺒﺮﯾـــﮏ ﻧﺪﺍﺭﺩ .... 

     

    اربعین حسینی تسلیت.

    التماس دعا

  • صبح وصال
  • صلی الله علیک یا روح الله !
    سلام بزرگوار
    عجب عکسی ! من هم این عکس از حضرت امام (ره) رو خیلی دوست دارم !! خدا خیرتون بده ، روح مون رو با یادشون شاد کردید !!
    پاسخ:
    سلام....



  • صبح وصال
  • الان متوجه شدم ، فایل صوتی هم این پست داره ، خیلی عالی بود . با اجازه شما توی وبلاگم استفاده می کنم .
    پاسخ:
    صاحب اجازه اید...
     سلام
     خداقوت
     
     به روزم
     دعوتید ...
    پاسخ:
    سلام...
    علم حق هیچگاه بر زمین نخواهد ماند....
    مهمانتان بودیم...یا علی
  • نزدیک، نه دور
  • پیر خرد که پند سراید به گوش جان
    باید به پند پیر نصیحت پذیر شد
    پاسخ:
    عالی...
  • سعید ابراهیمی
  • خیلی دلنشین بود...
    از امام بیشتر چنین مطالبی بگذارید، به شخصه دوست دارم.
    امام شفاعتتان کند انشالله...
    یا مهدی.
  • سعید ابراهیمی
  • خیلی دلنشین بود...
    از امام بیشتر چنین مطالبی بگذارید، به شخصه دوست دارم.
    امام شفاعتتان کند انشالله...
    یا مهدی.
    پاسخ:
    ان شاالله...
  • باران زده
  • این فایل صوتی رو قبلا شنیده بودم
    اما انگار هربار که گوش میکنی یه چیز تازه ست...
    خیلی دوستش دارم...

    ویرایشش کارخودتونه؟
    پاسخ:
    کدوم؟

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">