ذره

 خداوند مربی است و ما مربا. برای پختن مربا باید هم شیرینی به کار برد همترشی؛گاهی گرمش کرد ،گاهی سردش .

خدا هم با ما همین کار را می کند.به مربی خود اعتماد کنیم و در کارش اظهار نظرنکنیم و به کارش تن بدهیم و تسلیم شویم.                            مرحوم حاج اسماعیل دولابی

لینک

نظرات  (۱۳)

  • امیرحسین رعایی
  • بسم الله الحکیم
    سلام علیکم
    _.._.._
    مولای یا مولای
    انت الرّب و انا المربوب
    و هل یرحم المربوب الا الرّب...
    پاسخ:
    سلام...
    یا رب....
  • امیرابوالفضل علوی
  • کاش اعتماد داشتیم..
    پاسخ:
    خدا کند....
  • خادم اهل بیت (ع) ارادتمند رزمنده ها
  • به نام خدا

    سلام

    بسیار زیبا بود...

    پاسخ:
    سلام...
  • سید گمنام
  • انشاالله که اینطور باشد..
    پاسخ:
    ان شا الله...
  • عبدالحسین
  • هر کس مرا طلب کند مرا می یابد و هرکس مرا بیابد عاشقم میشود و هر کس عاشق من شود عاشقش میشوم و هرکس من عاشقش شوم او را میکشم و هرکس را من بکشم دیه اش بر گردن من است و هر کس دیه اش برگردنم باشد من دیه او هستم حدیثی قدسی از خداوند متعال

    پاسخ:
     من طلبنی عشقنی....
    بعد اونوقت این مربا خوردن داره هاا
    پاسخ:
    صد درصد...
    سلام
    انصافا حرف های کاربردی و راحت و ساده ای میزند ...
    این روزها کتابش را میخوانم ...
    خیلی محاوره ای و ساده سبک زندگی را می آموزاند ...
    پاسخ:
    سلام...
    منتظر مطلبی درباره کتاب که خوانده اید هستیم.
  • احوال خدا
  • هیچ چیزی بهتر از اعتماد به خدا نیست

    چه آرامشی در آن هست و زیبایی و خوشی ای
    پاسخ:
    سلام...
  • فاطمه(یاس)
  • توکت علی الله ...
    پاسخ:
    نعم الوکیل...
    سلام دوهفته هست استادم داره درمورد تسلیم حرف میزنه ومن هنوز نتونستم چطوری خودم را بشکنم.اینجا که اومدم واین مطلب را خوندم دیدم مثل اینکه رزق وروزی ما اینطور داره رقم میخوره خدا کنه بتونم یاد بگیرم چطوری باید تسلیمش باشم.
    پاسخ:
    سلام...ان شاالله
  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • سلام علیکم

    حرف هایشان بردل مینشیند خوب! اصلا جای نشستنشان هم روی دل است! ان شاءالله عامل باشیم!

    از حسن انتخابتون سپاس
    خداقوت مطالب ارزندتون

    یاعلی مدد
    پاسخ:
    سلام...یاعلی
    احسنت
    من که عاشق مربام!
    پاسخ:
    کسی هست که مربا دوست نداشته باشه؟؟!!
  • سیدعلی حسینی
  • خیلی جالب بود....
    یاعلی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">