ذره

برای مشکی آب دستانت را به عاریه دادی....

نظرات  (۱۶)

  • بی نشون ...
  • " شلوغی شهرتان ارزانی خودتان "

    من با "خودم" کنار می آیم...

    www.kabutarnevesht.blogfa.com

    پاسخ:
    سرشار از احساس....
  • غریبه غریب
  • سلام بروزم
  • مهدی دوست محمدیان
  • سلام. وب زیبا و پر محتوایی دارید. با اجازه لینکتون می کنم و خوشحال میشم که تبادل لینک کنیم..
     
    بیعت یعنی...؛
    "دست دادن" کنار علقمه
     
     با مطلب "فقط خدا ارحم الراحمینه؟!!!" به روزم
  • عبدالحسین
  • برادری به تعداد نیست به وفاداریست یوسف یازده برادر داشت و حسین (علیه السلام) یک عباس

    مختار: تو چرا از قافله عشق جا ماندی؟

    کیان: راه گم کردم ابو اسحاق

    مختار: راه‌بلدی چون تو که راه را گم کند، نا بلدان را چه گناه‌؟

    کیان: راه را بسته بودند از بیراهه رفتم، هر چه تاختم مقصد را نیافتم،

    وقتی به نینوا رسیدم خورشید بر نیزه بود.

    مختار: شرط عشق جنون است ما که ماندیم‌، مجنون نبودیم.
    ............
    ممنون که آمدید
    پاسخ:
    سلام...یا حسین
    یا شکور
    سلام بر شما

    بنده همان به که ز تقصیر خویش / عذر به درگاه خدای آورد
    ورنه سزاوار خداوندی اش / کس نتواند که به جای آورد

    با " شورِ شُکر " به روزم و منتظر کوک توجهتان

    راستی پست با احساسی بوذ
    پاسخ:
    سلام...حتما خدمت میرسیم
  • منتظران فرهیخته
  • سلام
    خدا قوت...
    وقت کردید به ماهم سربزنید.
    پاسخ:
    سلام...حتما
  • محمد کیوان
  • هـــو الشـافی

     

    در آسـانی ها خــدا را بخوان تا در سختی ها صدایت برایش ناآشنا نباشد


    «و چون موجى بمانند کوه ها، آنان را فرا گیرد، خدا را بخوانند، و دین را خاص او کنند، و چون به خشکیشان برد، تنها بعضى شان معتدلند»

    (لقمان/32)

     

    خواص در خوشی ها و راحتی ها بیشتر به سوی خداوند می روند و عوام در بدی ها و سختی ها

    دلم هوای حرم کرده است می دانی ...
    دلم هوای دو رکعت نماز بالا سر ...
     

    سلام
    با پست " راه های تحکیم و تقویت ایمان (2) " به روزیم ...

    پاسخ:
    سلام.حتما خدمت میرسیم.
  • سجاد موذنی 9332662718
  • هرچه کردند نشد!
    از ما اصرار بود و از آنها انکار!
    اورانیوم 20 درصد را برای کارهای صنعتی، تاسیساتی و پزشکی نیاز داشتیم. هر چه کردیم ندادند. گفتیم خودمان می سازیم. در جلسه مذاکره همه خندیدند.
    بعد از مذاکره جلسه ای با بعضی از دانشمندان هسته ای تشکیل داده شد. همه می گفتند غیر قابل دستیابی است و فرمولش تنها در اختیار امریکاست. اما کاری بود که باید می شد. چک سفید امضا دادند به دکتر شهریاری و با اصرار بسیار..
    بعد از مدتی در خبرها پیچید که ایران غنی سازی 20 درصد را انجام داده است. دکتر شهریاری کار خود را کرده بود. چک را اما پس داد. می گفت: آدم باید در زندگی اش یک کاری هم بگذارد برای خدا بکند.
    مدتی بعد ترور شد. دیگر باید صدایش می زدیم شهید شهریاری
    هشتم آذر بود انگار.
    امروز چهارم آذر است.
    خبری که در رسانه ها پیچید که تعلیق اورانیوم 20درصد بود..
    در قبال نگذاشتن تحریم جدید و برداشتن تحریم خودرو، طلا، پتروشیمی.
    به جان خریده بودند، به نان فروختیم...
    پاسخ:
    به جان خریده بودند، به نان فروختیم... 
  • سید گمنام
  • ردیف ِ بیت‌های غزل  ِ کربلا
    عباس بود ..

  • مــــقـــــّـــــر عـشـــــــــــــق ...
  • سلام

    بی حسین بن علی احساس پیری می کنم / نی که پیری بلکه احساس حقیری می کنم

    گفت سائل از چه رو محکم به سینه می زنی؟ / گفتم از آینه ی دل گردگیری می کنم

    عزاداریتان قبول، التماس دعا

    پاسخ:
    سلام...عزاداری های شما هم قبول...
  • سجاد عبدی
  • یا قمر بنی هاشم ....
    پاسخ:
    السلام علیک یا....
  • ف.شاه بیکی
  • سلام علیکم
    "من حاضر نیستم با شیطان مصالحه کنم ..."
    شما را به خواندن این مطلب دعوت می کنیم.
    [گل]اللهم عجل الولیک الفرج[گل]
    یا حق
    پاسخ:
    سلام...ممنون از دعوتتون حتما مزاحم میشیم.
  • حمید فخار
  • ذره اما دریا...
    خدا قوت، موفق باشین.
    پاسخ:
    سلام داداش...ممنون از حضورتون.
    بلند شو زکنار فرات حضرت دریا
    که دیده است که دریا به پای رود بیفتد
    پاسخ:
    چه زیباست....خیلی.نمیشه توصیفش کرد.ممنونم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">