ذره

خدایا پناه می برم به تو از شور آزمندی وتندی خشم و چیرگی حسد و کم طاقتی وناخرسندی از روزی مقدر و تند خویی و زیاده روی در لذت جویی و پافشاری بر باطل و پیروی از هوای نفس.....

نظرات  (۳۲)

  • محمد کیوان
  • هوالحکیم

    نماز گره زدن دامن خاک است بر افلاک و پرواز در آبی بی نهایت...

    هر روز با "آیات نورانی وحی" میهمان راز و نیاز عاشقانه سحرگاهتان هستیم

    پاسخ:
    هر روز سر میزنیم
  • محمد کیوان
  • *هوالغفور*

    وقتی کسی به شما نیاز دارد گفتن:"گرفتارم" آسان است اما وقتی شما به کسی نیاز دازید شنیدن:"گرفتارم" دردناک است

    "وباید عفو کنند و گذشت نمایند.مگر دوست ندارید که خدا بر شما ببخشاید؟(نور/22)"
    پاسخ:
    نکته ظریفی است...ممنون
  • علیرضا رضایی
  • السلام علیک یا ابا عبد الله . . . . 
    انشاالله...
    خداقوتتان بدهد!
    ماه فرو ماند از جمال محمد (ص)

    به روزیم...

    پاسخ:
    با سلام.خدمت رسیدیم.

     آدرس پست دعوتی شما....
    گر دست دهد خاک کف پای نگارم
    بر لوح بصر خط غباری بنگارم...

    پروانه او گر رسدم در طلب جان
    چون شمع همان دم به دمی جان بسپارم...
  • فرزند آدم
  • خیلی وقته قصد کردم کامل بخونم..نشده متاسفانه

    و مردن بی توشه ی آخرت...


    آمین!

    هیچی دیگه.من خودم همینکارو کردم. که تا کلیک کنم رو وب سایت وارد همین پست به خصوص بشم...به جای زره دات بلاگ دات ای ار آدرس پستتونو وارد کردم
    از راحت طلبیمه دیگه.شرمنده:دی
    آ...راستی
    سلام:)
  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • سلام علیکم

    +++++++++++++

    عالی درست مثل همیشه!


    خداقوت
    یاعلی
    چه گناه بزرگ و نابخشودنی ست، "اصرار بر گناه" ولی باز هم او می بخشد.
    الهی توفیق ترک معصیت را به ما عطا فرما ...
  • کــربــ بلایی محـــــبــــــــ
  • سلام خداقوتــــــــــــــــ
    الهی همه را رضا برضائک کنــــــــــــــــ
    الهی و ربی من لی غیرک
    التماس دعا
    یازهراکربـــــــــ بلا ان شاء الله
  • خادم اهل بیت (ع) ارادتمند رزمنده ها
  • به نام خدا

    خدایا پناه می برم به تو...

  • زهرا ابراهیم پور
  • سلام

    به به... چه دعای نابی...
    اللهم إنی أعوذ بک من نفسی
    پاسخ:
    سلام
    ممنون از حضورتون...
    عالی بود
    تشکر
    خدایا پناه میبرم از هوای نفس ...
  • فاطمه(یاس)
  • کمکم کن باران
    کمکم کن که به دریا برسانم خود را
    خانه از پنجره‌اش بوی جنون می‌آید.
    سلام
    ممنون که خبر دادید. این ادعیه ی صوتی واقعا زیباست.
    پاسخ:
    سلام...
  • امیرابوالفضل علوی
  • عالی
    سلام ممنون از مطلبتون خیلی دوست دارم صحیفه خوانی رو شروع کنم انشاالله وقت بگذارم حتی روزی یک فراز
    پاسخ:
    سلام.ان شاالله...
  • سلما بابایی
  • سلام خیلی عالیه خدا قوت فقط این وبلاگ چندتا نویسنده داره؟
    پاسخ:
    سلام...یه دونه.
    چطور؟
    عازم یک سفرم
    سفری دور به جایی نزدیک
    سفری از خود من تا خود من
    مدتی است که تماشای من به خداست
    و امیدم به خداوندی او ...
    پاسخ:
    امید  به خدا...
  • امام خوبی ها
  • اگر برنگشتم حلالم کنید.
    .
    .
    .
    پاسخ:
    تا سلطنت هست حکومت باطل است...


    سلام.ممنون از دعوتتون...
    سلام علیکم
    میلاد امام هادی علیه السلام تبریک!
    تو وبلاگم یک کتاب در مورد فرهنگ سازی معرفی کردم، اگر علاقه مند بودین مطالعه فرمایید.
    پاسخ:
    سلام.با کمال میل...
  • حسین نقاش
  • سلام کاکا.عالی بود.
  • زینب(وب شهدا)
  • سلام.وب خیلی زیبایی دارید.

    حضورتون تووبم باعث افتخاره.ممنون که سرزدید.

    موفق باشید.

    پاسخ:
    سلام.ممنون از لطف شما
    به خوبی وب شهدا نیست...
    اعوذ بالله من نفس الاماره
  • فرزند آدم
  • دعاهای صحیفه یه آرامش خاصی داره...این صوتی هم که شما گذاشتین عالی بود..ممنون
  • مریم بانو
  • سلام
    زیبا و دلنشین
    ب نظر من زیباترین حال دعا، دعا کردن ب زبان امام سجاد(ع) هستش
    وجودم رو سرشار از حس آبی آرامش کرد
    پاسخ:
    سلام.با نظرتون کاملا موافقم.
  • باران زده
  • سلام
    مــــــــــمنون
    این نواهایی که اخیرا تو وبلاگتون میذارید خیلی خوبن
  • سید معین نژادهندی
  • السلام علیک یا ادم اهل البیت السلام علیک یا نوح اهل بیت
    پاسخ:
    السلام علیک یا ....

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">