ذره

    

کلیک

نظرات  (۳۵)

  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • سلام علیکم

    خدای من!
    عرض ادب و احترام خدمت شان!
    چه قدرصفا یک جا رسید به این دیده بصری،دِلمان خنک شد!
    عجب بابی
    السلام علیک یا ابا عبدالله الحسین علیه السلام!
    یه دفعه یاد بقیع افتادم

    خداقوت +++++++++++++++++++++++
    +++++++++++++++++++++++++++++++
    یاعلی(صلوات برای فرج)
    دلمان لرزید اجرکم عندالله
  • باران زده
  • هفتمی...
    چقدر رنگ مشکی میاید به حرمش...
    مشکی ِ خالص...
    رنگ ِ ماتم


  • زهرا رستگار
  • باب الجواد راه ورود به قلب توست،
    حاجت رواست هرکه از این راه می رود!

    اللهم ارزقنا کربلا!
    سلام اجرت با آقا امام رضا(ع) یادش بخیر جه لحظاتی رو دوباره برام تداعی کردید
  • باب الحسین
  • جوون امام رضا میخونه ... کجایی مادر من ...
    شهادت امام جوادعلیه السلام برشماشیعه بزرگوار تسلیت وتعزیتـــــ.
  • ف.شاه بیکی
  • سلام علیکم
    ...
    ...
    ...
    ...
    اینها اشک دیده
    که این دودست به آن ضریح نرسیده .
    .
    .
    .
    ...(ببینید چه حالی داره , چه برکتی ...؛ تو یک دقیقه یک بیت شعر گفتم)
    اللهم عجل الولیک الفرج
    یا حق

    پاسخ:
    سلام...چه خوب..
  • غریبه غریب
  • یا خدا..................

    من دلم هوایی شد..........

    دارم میرم امام رضا تشریف بیارین در خدمتم
  • خادم اهل بیت (ع) ارادتمند رزمنده ها
  • به نام خدا

    بدون خواندن ادامه ی طلب این را می گویم

    باب المراد ....باب الجواد

  • خادم اهل بیت (ع) ارادتمند رزمنده ها
  • به نام خدا

    ان شاء الله روزی  زیارت این مکان سراسر عشق و نور روزی همه بشود

    پاسخ:
    سلام.خدا کنه...
    یا باب المراد ...
    سلام
    دعامون کنید

    یاد باد آن روزگاران...

    خدا دوباره قسمت کنه...آمین.

     

    پاسخ:
    ان شالله...
    هنوز خنکی سنگ فرش های حرمشون رو زیر پاهام حس می کنم.
    چه صفایی داشت کمیل شب جمعه ی حرم...
    ان شاالله بازهم به زیارتشون دعوتمون کنند.
    "یا جوادالائمه ادرکنی"
    این ویژه نامه رو هم حتما ببینید:
    www.mastoor.ir/content/view/5366/125
    پاسخ:
    ان شالله...

    واقعا ویژه نامه است....امیدورام بقیه هم ببینند.

    ممنون از دعوت شما.
  • سجاد عبدی
  • نفرین بر آن محرم نامحرم

    که زهر جفا را نه در جام تو

    که در کام ما ریخت

    شهادت جواد الائمه بر شما تسلیت باد...

    ▌║█║YA HOO 110©sajjadabdi ▌║█║

  • یک آخرالزمانی
  • دلم تنگ شده برا مشهد
    عکساتون بسیار زیبا هستن؟
    پاسخ:
    سلام.عکس ها از من نیست...
    بهشتی ست

  • فاطمه (یاس)
  • بسم الله الرحمن الرحیم
    سلام
    عالی بود یه سر هم ما رفتیم زیارت
  • محمدصادق برجیان
  • دوستان که نظر دادن اینجا مشهده و کربلاست!

    توجه کنید دیگه اینجا کاظمین ای بابا !

    پاسخ:
    سلام .فکر نکنم اشتباه کرده باشن. فکر کنم مثل این باشه که شما عکس بقیع رو ببینید و بگید دلم هوای مشهد کرده...چون مشهد دم دست تره....نزدیک تره برای درد دل کردن وبرای عرض تسلیت
    آشنا تر....دلِ دیگه ....هوای آسمون میزنه سرش. 
  • محمدصادق برجیان
  • بله ! درست می فرمایید؛ دلمان هوس کرد...!
    الـلـهـم عـجـل لـولـیـک الـفـرج
  • امیرابوالفضل علوی
  • مظلوم تر از جواد، بغداد نداشت
    آن مظهر داد، تاب بیداد نداشت
    می خواست که فریاد کند تشنه لبم
    از سوز عطش، طاقت فریاد نداشت
    آخ از عکس ها ... آخ از دل ...
    ما را هم صبور افریده اند،خب ک چی؟؟؟؟
    راستی ممن.ن ک سرزدین و شرمنده ک دیر اومدم
    سلام 
    ایشالا به زودی زود قسمت همه مشتاقان 
    خدا خیرت بده 

    پاسخ:

    سلام.ان شاالله...

  • سید گمنام
  • زیارتش نصیب همه شود انشاالله..
    پاسخ:
    همسفر باشیم...
  • احمد حسینی
  • منتقم خواهد آمد ...
    پاسخ:
    او خواهد آمد...
  • محدثه نیک سرشت
  • گنبد طلا...

    گمانم مشهد الرضاست...

    نه، نه! چه خواب شیرینی... انگار دو گنبد میبینم...!

    اینجا کجاست؟!...

    نکند...! اینجا کاظمیــــــنـــــــــ  است؟!!...

    چه خواب شیرینی...

    زیارت پدر و پسر حضرت سلطان!

     

    خدایا بازهم زیارتش را نصیبمان کن...

    قسمت کن تا همان گونه که بر جلد قرآن بوسه می زنم،

    بضریح حضرتش را بوسه گاه کنم...

     

    شهادت جواد الأئمه بر شما تسلیت باد.

    التماس دعا.

    اللهم ارزقنا
  • سرای دلها
  • جشن حضرت علی (ع)و حضرت فاطمه (ع)مبارک
  • خادم اهل بیت (ع) ارادتمند رزمنده ها
  • به نام خدا

    سلام

    دلم تمایشش را می خواهد تماشای گنبد و دوست دارم دست حلقه کنم لای پنجره های فولاد ضریح ....

  • مانی خردمند
  • بسیار بسیار زیبا بود
    پاسخ:
    نگاه شما زیباست...
    فوق العاده بود....
    روزیتان شود
    پاسخ:
    ان شالله
  • رها پاک سرشت
  • بسیار زیبا بود....
    اللهم الرزقنا
  • فرزند آدم
  • یادش بخیر ...
    فدای دو امام عزیز...
    ممنون
    پاسخ:
    سلام.رسیدن بخیر.
  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • نصیب و روزی همه ان شاءالله به زودی های زود ...

    اجرکم عندالله ...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">