ذره

نقاره میزنند...

وقتی دلم را شفا دهی...

نظرات  (۱۳)

  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • السلام علیک یا علی ابن موسی الرضاالرمرتضی علیه السلام

    گوشهایم طلب صدای نقاره دارند...

    دعا کنید..

     

    به به...

     

    احسنت بر شما.

  • رقیه نادری
  • زیباترین صدایی که هردلی آرزویش را دارد
    السلام علیک یا علی بن موسی بن الرضا(ع)
    قلبی شکست و دور و برش را خدا گرفت
    نقاره می زنند مریضی شفا گرفت...
    سلام
    حاجی ترکوندی.
    ایولا.
    خدا به ما هم بده.
  • محبان مهدی (عج)
  • باعرض سلام وادب خدمت همرزم گرامی اینجانب مدیر وب سایت محبان مهدی هستم از شما تشکر می کنم بابت این وب زیبا خدا قوت برادر از وب ماهم دیدن فرمایید اگر ماراقابل دونستین بانام محبان حضرت مهدی لینک بفرمایید
    یا امام رضـــــــــــــــــــــــا ع...........
    خیلی دلم تنگه...خیلی


    . . .
    یا ضامن آهـــــــــو
    دلم تنگه حرمه..

    سلام
    زیبا بود
    سپاس
    ضامن چشمان آهو ها
    پناهم میدهی؟!
    دعاکنید اقا بطلبه آخر ماه شرایط جوربشه برم حرم دیگه این دل زنگار گرفته
    پاسخ:
    ان شالله...
  • یک دانه شن
  • کاش دل منم شفا بده آقا...
  • گل همیشه بهار
  • سلام

    موافقم...:)

    یا علی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">