ذره


...

برای همه وقت دارم

 الا تو...

سه روز روزه سکوت.

تغییر نیاز به سکوت دارد...

نظرات  (۶۶)

  • فاطمه(یاس)
  • خداااا
    نفهمیدم ...
    شبیه ترین چیز به خدا سکوت است

    و اینکه ...

    حرف نزدن با سکوت فرق داره ، درست مثله چیزی نخوردن و روزه بودن!

    یا حق
    پاسخ:
    سلام.بابت همه چیز ممنون.
    خدایا تو از ما بگذر که ما از خود نمیتوانیم گذر کنیم

    می دانم..

    تو را ندیدیم که

    زیبایی ندیدیم..

    *

    برای تو،

    هیچ گاه دیر نیست..

    دیوارهای خالی اتاقم را 
    از تصویرهای خیالی او پر می کنم

    خدای من زیباست
    خدای من رنگین کمان خوشبختی ست
    که پشت هر گریه
    انعکاسش را
    روی سقف اتاق می بینم

    من هیچ
    با زبان کهنه صدایش نکرده ام

    و نه
    لای بقچه پیچ سجاده
    رهایش

    او در نهایت اشتیاق به من عاشق شد و
    من در نهایت حیرت

    حالا
    گاه گاهی که به هم خیره می شویم
    تشخیص خدا و بنده چه سخت است
    سکوت خوب است..
    ولی بهتر ازسکوت فکر است
    کاش سه رورکنترل فکریاهمان روزه ی فکر..
    نمیدونم چا وقتایی که از ته دل میگم غلط کردم این واژه برام اونقدر ترحم آمیز هست که احساس میکنم خدا همون لحظه همه ی گناهامو بخشیده....
    خداــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ غلط کردم!
    هر وقت دیدیم صفات خدا در درون ما ظاهر شد یعنی: 
    صبور بودن 
    رفیق بودن
    آخ آخ آخ بدون توقع کار کردن
    عاشق بودن
    و و و ...
    اونوقته که برای خدا وقت گذاشتیم.

    مهدی جان دوستت دارم.
    اگر انسان بتواند برای خدا حرف بزند چرا سکوت؟؟؟
  • دلتنگی ابرها ...
  • سکوت کن وقتی که حرفی برای گفتن داری...سکوت فرصت خوبیست برای شنیدن...روزه ات قبول!

    شاید سکوت نه ولی کن حرفی چرا تفکر دائمی چرا

  • عاشق ولایت
  • با هیچ کس جز مرتضی کاری نداریم

    ما جز امیرالمومنین یاری نداریم

    ما شیعیانِ حیدر کرار هستیم

    عزت گرفتیم از علی خواری نداریم

    کوری وهابی، علی را دوست داریم

    شیریم و بهر موش آزاری نداریم ...

    اما اگر دشمن به قصد جنگ آید

    الگو به جز خط علمداری نداریم

    ما با ولایت تا شهادت عهد بستیم

    ما با کسی جز رهبری کاری نداریم

    سید علی فرمان دهد جان می سپاریم

    ما ایده ای جز مشی عماری نداریم

    ما تا ظهور یار، یار انقلابیم

    در کاخ های فتنه دیواری نداریم

     



  • سید مرتضی
  • و کاش کمی فقط کمی برایت وقت بذارم...
    برای مناجات با تو ای مهربان...
    در سرزمینی که سایه آدمهای کوچک بزرگ شد
    در آن سرزمین آفتاب در حال غروب است!!!
    پاسخ:
    جمله زیباییست.
  • خادم اهل بیت (ع) ارادتمند رزمنده ها
  • اعوذ بالله من الشیطان الرجیم

    بسم الله الرحمن الرحیم

    سلام علیکم

    با مطلب "هسته ای ایران در گلوی آمریکا! "

    ان شاء الله حتما سر بزنید چون خیلی مهم است ! اگر هم دوست داشتید می توانید منتشرش کنید

    با تشکر

    پاسخ:
    سلام.چشم.
  • فاتح سایبری پلدختر
  • سلام، واقعا الحق که راست گفتی
    در حالی که باید عکس میبود
  • هوای حوصله
  • به نام سلام

    اگر خدا هم برامون وقت نمیذاشت

    فک کنم دوستیمون بهم میخورد !

    موفق باشید / یاعلی

  • باب الحسین
  • حضرت غریب ترین ...
    خدایا پناهم باش که جز تو پناهی ندارم.
  • محمد حسین خانی کوثرخیزی
  • ممنون
    تامل بر انگیز بود شدید
  • علیرضا رضایی
  • خدایا من میدانم که از رگ گردن به من نزدیک تری اما من نمی فهمم . . . 

    ببــــــــــــــــــــــــخش مـــــــــــــــــــــــــــرا . . . .

    الهی و ربی من لی غیرک . . . . 
    سلام واقعا این حرفتون من رو یاد نمازهام انداخت شرمنده خدا
  • علی حافظی
  • متاسفانه :(
  • غریبه غریب
  • خیلی بی معرفتم.......

    بروزم
    دقیقا!
  • علی ملکی معاف
  • احسنت!
    تغییر نیاز به سکوت دارد...
  • سید گمنام
  • خدایا

    به من بفهمان بدون تو چه می شوم

    اما

    هرگز نشانم نده..

  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • سلام علیکم

    حرف دِل مابود عجیب!
    نیت کردم دو هفته خودم باشم خدا نذاشتن!
    :(
    سکوت بعضی وقتا خیلی کمکه!
    اگه خودتون در حال تغییر هستید امیدوارم حول حالنا براتون اساسی اتفاق بیافته انشاالله!

    خداقوت+++++++++++++++++
    یاعلی(صلوات برای فرج)
    سپاس از دعوت تان
  • کــربــ بلایی محـــــبــــــــ
  • سلام خداقوتــــــــــــ
    .......
    ننوشته مرا بخوااان خدا ....
    یازهراکربـــــ بلاانشاالله
    خدایا منو ببخش....شرمندم
    ای خداااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
  • محمدصادق برجیان
  • سلام برادر!

    مدرسه ها شروع شده است! عذر ما را در کم سر زدن هایمان بپذیرید!

    مثل همیشه عالی

    سلام ..

    قشنگ بود ولی...

    ---

     

  • کوثر ✜عاشق شهید همّت✜
  • سلام
    موفق باشین.
    التماس دعا..


    اللهم عجل لولیک الفرج
    اللهم احفظ قائدنا امام الخامنه ای
    اللهم ارزقنا شهادة فی سبیلک
  • از من تا آسمان
  • سوخت پروانه گر از آتش دیدار ولی"

    تو که نادیده پر و بال مرا سوخته ای......

    سلام.

    زیبا بود

    آپ کردم میشه بیاید نظر بدید

  • تقوی در دنیای مجازی
  • سکوت اتان جاری ِ ذکر حق...

    خدا وکیلی هرروز میرین این همه مهمون دعوت میکنید؟؟

    ما نت خونمون که زیاد میشه سرگیجه میگیریم! اصن متوجه شدم عادم وبگردی نیستم!

    خیلی توانایی دارین

    هم شما هم مهمونای پر وپا قرص مجموعه((:

    واقعا بنده باید سعی کنم تا درباره مطلبی نظری داشته باشم!

    اما ماشاالله میبینم شما یه نیم خط مینویسین، انقد گیرایی بالاست که نظرهای چند خطی دریافت میکنین!

    این مطلبی که گذاشتین اگه از دل برآمده باشد فک کنم حاصل مهمونی های هرشبتونه(((:

    نه خسته!

    و خداوند استراحت فکری و روحی و جسمی را آفرید... (:


    پاسخ:
    سلام.
    خدا وکیلی ما باور داریم مهمان برکت ورحمت است برای صاحب خانه.
    و دوستان نظر لطف ومحبت دارند.از همه متشکرم.
  • سرای دلها
  • سلام

    اری جز تو خدای اسمان ها

    زیبا بود

    عکس لو رفته از اتاق خواب یک بسیجی
  • قلمداد ظهور
  • در سرم به اندازه ی یک شهر شلوغ ولوله ایستــــــــــــــــــــــــ ...

    ......
  • فاطمه(یاس)
  • روزه سکوت میگیرم
    که تو برگردی
    نه
    تو هستی
    من دلم را به این و آن اجاره دادم
    ----------------
    خوشبحال شما
  • آدمِ بی تقوا
  • خدااااااااااااا
    نفهمیدم....
  • ***العبد التائب***
  • ؟؟؟؟؟؟؟
    سکوت زیادی هم خوب نیست
    سلام
    روزه هاتون مقبول
    لینک شدید
    یا علی مدد
    پاسخ:
    سلام. لطف شماست.یا علی
  • زهرا رستگار
  • شرمنده از آنیم که در روز قیامت،
    اندر خور عفو تو نکردیم گناهی!!!
  • حمید عابدینی
  • أَنْ تَقُولَ نَفْسٌ یا حَسْرَتى‏ عَلى‏ ما فَرَّطْتُ...
    واقعا همینطوره...خدایا مارو ببخش...و غیز از خودت تو قلبمون راه نــــده..آمین
    "بــا تمــام وجــود * گنــاه * کــردم و

    در تکــرار آن،* اصــرار *. . .

    امــا نــه نعمتــش را از مــن گــرفــت . . .

    نــه گنــاهــانــم را فــاش کــرد!

    اگــر اطــاعتــش را کنــم . . . چــه مــی کنــد؟!"

  • مـ ـحـمـد مـهدـ یـــ
  • سلام
    خوبه انسان سنجیده حرف بزنه
    از زیاد صحبت کردن و لغو گفتن هم نهی شده
    اما روزه ی سکوت از نظر شرعی حرامه!!!
    موفق باشین
    پاسخ:
    سلام.ممنون
  • تـــ ـا را
  • خداوند بهتــــرین شنونده است...
    نیازی به فریاد کشیدن یا
    بلند گریه کردن نیست،
    او آرام ترین نیایش دل های پاک را نیز مــــــــی شنود!!!
    چه شیک شد!!
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

    سلام

    قالب جدید مبارک.

    **** ارسال شد.

    مشاهده کنید و اشکالات را بفرماید.

     

    پاسخ:
    سلام.ممنون
  • پاپ اعظم شایدم راهبه
  • شبیه قایم باشک بازیه بیشتر
    پاسخ:
    چی شبیه ؟

    بله واقعا!

    دوستان با محبت نعمتند هر جا که باشند(:


     دلم که میگیرد کودک میشوم... کفش هایم تا به تا میشوند !!! دستانی میخواهم آرامم کند

    بهانه گیر میشوم نق میزنم که این را میخواهم ... که آن را میخوام ولی هیچ کس نمیداند که

    من فقط "خدا " را میخواهم..... وبس..


    +بسیار زیبا وعالی.... زیبا نگار وموفق باشید
    الا تو...

    (عالی بود ; ) )
    پاسخ:
    ممنون از قبول دعوت.
    سکوت خیلی زیباست
    بسیاری از علماء تاکید به سکوت داشتند .
    هرچقدر سکوتمان بیشتر باشه تفکر بیشتر میشود
    یا علی
    پاسخ:
    کاملا موافقم.یاعلی
  • ف.شاه بیکی
  • سلام علیکم
    قالبتون خیلی زیبا شد .
    مطلب هم همینطور. وبجا
    اللهم عجل الولیک الفرج
    یا حق
    پاسخ:
    سلام.ممنون از لطف همیشگی شما.یاعلی
    .....................
    !!!
  • مانی خردمند
  • ای کاش هدفم فقط تو بودی خدا
    سلام.....وبلاگت بی نظیره ب منم سر بزن اگه موافقی بگو لینکت کنم
    پاسخ:
    خدایی خدا غریبه....

    زیبا بود....زیبا

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">