ذره

تندرو.ذره.بلاگ

نظرات  (۶)

  • انــــــ ـار
  • فدای این تندروی های مقتدرانه...

    هو الله

    سلام و رحمه الله

    آدم تندرو باشه ولی ذلیل و وابسته نباشه

    و چه خوب تندروی ست، سبقت برای رسیدن به خیر، به امام...

    سلام
    من هم با افتخار اعلان میکنم از این طیف تندرو هستم
    سلام بصیر
    من یک تندرو هستم
    سلام
    متاسفانه ریزش ها زیاد شده خدا کنه تا همیشه تندرو بمانیم

    یاعلی
    پاسخ:
    سلام 
    دست هدایت خدا همیشه همراهمون باشه
    یاعلی
  • ... یک بسیجی ...
  • من یک تندرو هستم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">