ذره

 

دلم...

فعل زیارت

 تو را

می خواهد...

از نوع

حال ساده...

.

.

 

نظرات  (۳۷)

  • رهبر بختیاری
  • سلام
    زیبا بود
    اللهم الرزقنا زیارة الحسین (ع)
    پاسخ:
    سلام...

    سلام اخوی

    شما که یک بار رفتی

    جا باز کنید و بذارید چارتا بدبخت مثه ما هم بریم

    السلام علیک یا اباعبدالله

    یاعلی

    پاسخ:
    سلام....چشم.اول روزی اونایی که تا الان نرفتن.....
    یا حق...
    خیلی زیبا بود.

    یاحسین
    پاسخ:
    یا حسین...
  • فریاد بی صدا
  • سلام
    دعوتید به:
    حقیقت یا واقعیت؟
    پاسخ:
    سلام....ممنون از دعوتتون
  • آلــــــو نــــــک . . .
  • السلام علی الحسین . . . . . . . . 
    سلام
    دل ماهم برای این "فعل" زیارت تنگ شده
    هرکه را نصیبی است دیگران را فراموش نکند
    پاسخ:
    سلام....یا حسین
    از آنجایی که استراتژی جهانی شدن در جهت مستقیم و فرا مرزی در وهله اول مقدسات ما را نشانه گرفته است ، مقابله راهبردی و حساب شده ای را می طلبد و همین تکلیف موجب شده که کانون فرهنگی هنری خاتم المرسلین(ص) پایگاه اینترنتی کَخما (مخفف کانون فرهنگی هنری خاتم المرسلین-محله انار) را راه اندازی کند.
    قطعاً تداوم این حرکت فرهنگی علیرغم هزینه های بسیارآن با همدلی مخاطبین عزیزی که همیشه لطف داشته و همراهمان بوده اند میسر خواهد بود .
    سرمایه محبت زهراست دین من-من دین خویش را به دو دنیا نمی دهم
  • مدرسه علمیه سیادت - مشهد مقدس
  • سلام دوست عزیز

    لطفا در صورت امکان پایگاه های ما را لینک کنید :

    مرکز پاسخگویی به سوالات و مشاوره

    www.siyadat.com

    پایگاه اینترنتی طلبه جوانــــ

    www.talabejavan.ir

    منتظر پاسخ شما هستیم

  • مریم آسمانی
  • سلام

    هربار میام یه مطلبی میبینم

    دلم میسوزه :(

    خیلی دلتنگم :(



    به روزم ...
    :)

    قدم رنجه بفرمایید منزل خودتونه :)



    التماس دعای فرج + شهادت


    علی علی



    پاسخ:
    سلام...ان شا الله هر ه زودتر زیارت کربلا نصیبتون بشه.
    ما همیشه سر میزنیم.....
  • مریم پاک آئین
  • واااااای منم می خوااااااااااااام
    کربلای تو آرزومونه...
    پاسخ:
    ان شا الله هر چه زودتر به آرزوتون برسید....
    سلام...
    دلم هوای صحن وسرایی را دارد که تنها از پشت شیشه تلوزیون قسمت دیدنش نصیبش شده...

    دلتنگم ..میدانم که لایق نیستم اما این را هم خوب میدانم که تو آقای مهربان منی
    با گوشه چشمی این خانه خراب و گدای خود را دمی بنواز...
    پاسخ:
    سلام.ان شا الله خیلی زود با چشمان خودتان به زیارت کربلا برید.بدون هیچ واسطه ای
    خدا نصیب همه ی آرزو مندا کنه...
    میدانم بی لیاقتم اما ...

  • در مسلخ عشق
  • سلام حاج*******{ نمی خواد سانسور کنی خودم سانسورش کردم}
    جمله  دل چسب بود. از اون جملاتی که آدمو به عمق افکار فرو میبره...
    دمتان گرم.
    یا اخی
    پاسخ:
    سلام.جلسه بودن ما خوب بود؟
    پر محتوا و کوتاه ...
    ممنون
    {گل}
  • سجاد مؤذنی
  • سلام
    میتونی بهم کمک کنی؟؟؟
    ازم شکایت شده ! احضاریه برام اومده ! حالا فکر میکنی شاکی کیه ؟ قاضی کیه ؟
    قاضی : خدا
    شاکی : حضرت رسول (ص)
    متهم : بنده ی عاصی
    پیامبر از ما شکایت خواهد کرد !...؟
    پاسخ:
    سلام....من خودم کلی شاکی دارم....
  • فانوس جزیره ...
  • دلم حرم میخواهد آقاجان ...
    پاسخ:
    ان شا الله...
  • محمد کیوان
  • ـهـوالـشکـور

     

    در قرآن مجید، شُکر در کنار صبر بیان شده است،شاید به این دلیل که مشکلات هم،نعمت هستند

    «لِّکُلِّ صَبَّارٍ شَکُورٍ»  ابراهیم/5

    در سراسر قرآن فقط در مورد صابران وعده ی اجر بی حساب داده شده است.

    بی تردید شکیبایان پاداش خود را بی حساب و به تمام خواهند یافت(زمر/10)

    ــــ

    با "حکمت صدر"  منتظر حضور با برکت شما بزرگوار هستم

    پاسخ:
    سلام داداش....زیارت قبول.چشم.
  • محمدصادق برجیان
  • اللهم الرزقنا توفیق الزیارة الحسین فی الدنیا و شفاعتة فی الآخرة :)

    حال استمراری بهتره.
    ایشالا انقد بری تا جونت درآد.
    پاسخ:
    همسفر باشیم...
  • یک سبد سیب

  • مهربان اربابم...
    السلام علیک یا اباعبدالله ...
  • شبکه صدای تو
  • مدیر محترم وبلاگ ذره؛
    با سلام.

    ضمن تشکر از زحمات شما، مطلب زیبای حضرتعالی برای معرفی و استفاده دیگران، در  سایت "صدای تو/sedayeto.ir"  کار شد.

    ***
    ***لطفا لینک سایت شبکه وبلاگی را با نام "صدای تو" به وبلاگ خود اضافه نمایید.
    ***
    ***

    *** تقاضامندیم پس از نوشتن هر پست ، با مراجعه به قسمت ارسال مطلب در سایت، ما را در جریان مطالب جدید خود قرار دهید.

    *
    **
    *** لطفا در "مطالب" جدیدتان به موضوع دهه فجر بپردازید****
    **
    *
    با صدای تو در سطح استان و کشور دیده و شنیده شوید/sedayeto.ir

    پاسخ:
    سلام.ممنون از لطف شما.
    سلام.
    خیلی زیباست.
    کربلا زیباترین آرزوی منه.
    پاسخ:
    سلام.بهترین آرزو...
    دلم میخواهدت ...
    سلام. السلام علیک یا ثارالله.آرزوی کربلادر گلو بغضی شده.اسم هم نوشتم وقسمتم نمیشه.شما پاکان دعا کنید شاید ما رو راه بدن.التماس دعا
    پاسخ:
    سلام.انش االله به زودی زود....
    ممنون از اینکه قدم رنجه کردید وبه من سر زدید.استفاده کردم .من عاشق روایت از ائمه هستم .باز هم تشکر .
    السلام علی الحسین
  • علی اکبر مجنون الحسین جان
  • بسم رب الحسین ارواحناله لک الفدا

    السلام علیک یا اباعبدالله و رحمه الله وبر کاه...

    و سلم به عزیز برادر بارانی؛ذره گرامی...
    از دعوتنامه ی جناب شما سپاس ویژه دارم ...
    التماس دعای عهد وفرج مولایمان انشاالله
    :(((((((((((((

    ... بیچاره عاشقی که نرفته است کربلا

    بیچاره تر آن کسی که نمرده است در حرم...

    پاسخ:
    بیچاره منم....من
    زیارت قبول
  • تـــا به تـــا
  • سلام
    دعاگو بودیم در حرم رضوی
    این هم سوغاتی:
    هر کس ما اهل بیت پیامبر (ص)را دوست بدارد،پس باید فقر را چونان لباس رویین بپذیرد.
    (یعنی آماده ی انواع محرومیت ها باشد)
    حکمت ۱۱۲ نهج البلاغه

    پاسخ:
    سلام...
    زیارت قبول....ممنون از هدیه تون
    اللهم الرزقنا...
    پاسخ:
    بیشتر و بشتر....
    سلام
    من هم ولی از نوع حال استمراری!
    پاسخ:
    سلام...

    سلام

    تشکر از شما به خاطر ارسال مطلبتان به سایت "حرف تو"
    "
    حال ساده "
    با آدرس: http://harfeto.ir/?q=node/22334 
    در این سایت انتشار یافت.
    چشم به راه مطالب خوب شما هستیم.
    هدیه سایت "حرف تو" به شما:

    "امام خامنه‌ای (حفظه‌الله): نظام سلطه را با تمام ابعاد و لایه‌هایش بشناسید و اهداف و راهبردهای واقعی آن را تحلیل کنید و برای رویارویی با آن، تمام ظرفیّت‌های خودتان را به‌کار گیرید و در این مسیر به وعده‌های خداوند اطمینان داشته باشید."

    یا علی
    پاسخ:
    سلام....یا علی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">