ذره

تو بهترین پناهگاهی برای هر فراری...

فَفَرو ِالی الله...سوره ذاریات*آیه 50

نظرات  (۸)

  • بـــی نشــــــان
  • سلام
    اجازه ما هم دست شماست
    پاسخ:
    ممنون
    هــمـانـطـورکــه خــوردن شــراب حــرام اســت ،

    خــوردن غــصـه هــم حـــرام اســت

    و خـــوردن هـیـچ چــیـز مــثـل خــوردن غــصـه حــرام نــیـسـت ...

    اگـر مــا فـهـمیدیــم کــه جـهان دار عــالم اوســت

    دیــگـر چـه غصــه ای بــایـد بخـــوریـم ؟
    .
    .
    .

    "دکتر الهی قمشه ای"

  • کوثر ✜عاشق شهید همّت✜
  • سلام
    پنجمین جلسه ی منبر مجازی با حضور استاد عالیقدر آیت الله مکارم شیرازی برگزار خواهد شد.
    منتظر حضور شما هستم.

    اللهم عجل لولیک الفرج
    اللهم احفظ قائدنا امام الخامنه ای
    اللهم ارزقنا شهادة فی سبیلک
    یا رفیق من لا رفیق له
    پاسخ:
    و یا انیس من لا انیس له
    الهی من لی غیرک...
    پاسخ:
    ولا یمکن الفرار و من حکومتک...

    خدایا آن سان که پناهی جز تو ندارم پناهم باش..

    و چه زمانی پناهی جز تو دارم؟!

    سلام، لینک شدید...
    پاسخ:
    سلام
    ممنون 
    افتخاری است برای ما...
    مزه عشق به این خوف و رجاهاست ، رفیق !

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">